۰
فرمانده انتظامی قصرقند:

دستگیری سارق 100میلیونی طلا در قصرقند/ جواهرات دزدی به دست صاحبان اصلی رسید

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند گفت: سارق حرفه ای طلا و جواهرات به همراه مالخر اقلام دزدی در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
دستگیری سارق 100میلیونی طلا در قصرقند/ جواهرات دزدی به دست صاحبان اصلی رسید
دستگیری سارق 100میلیونی طلا در قصرقند/ جواهرات دزدی به دست صاحبان اصلی رسید
سرهنگ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای طلا و جواهرات در شهرستان قصرقند، اظهار داشت: در پی مراجعه شخصی به پلیس آگاهی شهرستان و تنظیم شکایتی مبنی بر سرقت 21 مثقال طلا به ارزش تقریبی 100میلیون ریال از منزل وی، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.  
وی افزود: ماموران پلیس شهرستان قصرقند با اشراف اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی، موفق به شناسایی این سارق حرفه ای شده و پس از اخذ مجوز قضائی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با بیان این مطلب که در بازجوی به عمل آمده متهم به جرم خود اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: در بازجویی ها مشخص شد که متهم جواهرات سرقتی را تحویل یک مالخر داده، که این مالخر نیز به اتهام خرید و فروش اموال مسروقه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می کند، تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیرقانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.
 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428003