۰
در دیدار با شهردار قصرقند عنوان شد؛

فتح خرمشهر سند افتخار ملت ایران/سوم خرداد،سالروز حماسه سازی در برابر استکبار است

فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران به ‌شمار می‌آید.
فتح خرمشهر سند افتخار ملت ایران/سوم خرداد،سالروز حماسه سازی در برابر استکبار است
فتح خرمشهر سند افتخار ملت ایران/سوم خرداد،سالروز حماسه سازی در برابر استکبار است
به گزارش پاپایا، سرهنگ حميد نوري در جلسه تعاملي با شهردار قصرقند، با تاکید بر اهمیت گرامی داشت حماسه سوم خرداد، اظهار کرد: اگر تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران را ورق بزنیم با بسیاری از رویدادهایی روبه رو می شویم که هر یک به عنوان تابلوی افتخار و برگ زرینی در تاریخ این ملت سرافراز ثبت شده است.
وی با بیان این مطلب که آزاد سازی خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس بود، افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران به ‌شمار می‌آید که با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم و کمک و یاری خدا به منصه ظهور رسید و باعث ایجاد تغییری بزرگ در میدان های نبرد حق برعلیه باطل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند  در ادامه با تقدیر از همکاری و تعامل همه سازمان ها، نهادها و دستگاه های امنیتی با پلیس در اجرای تامین امنیت انتخابات، بیان کرد: حضور پرشور ملت در انتخابات حماسه ای بزرگ خلق کرد و پلیس نیز در راستای وظایف خود و بدون هیچ گونه  نگاه جناحی، حزبی و سیاسی به ماموریت خود به خوبی عمل کرده و با تمام وجود از آراء مردم حفاظت کرد.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه انتظامي شهرستان قصرقند تمام توان خود را در تامين امنيت منطقه، آرامش و آسايش شهروندان به کار میبرد، خاطرنشان کرد: هدف نهایی پلیس آسايش و امنیت مردم است و در این راستا  تمام توان خود را در تامین امنیت منطقه، آرامش و آسایش شهروندان به کار خواهد برد.
 
امنیت و آرامش ملت حاصل تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است
عبدالخلیل پربار نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش شبانه روزی پلیس در راستای حفظ آرامش و امنیت شهروندان، اظهار کرد: در طول مدت برگزاری انتخابات و حتی از روزها قبل ما و مردم عزیز شهرستان شاهد زحمات و تلاش های با عزت نیروی انتظامی در بحث زمینه سازی برگزاری انتخاباتی پرشور و در امنیت و آرامش کامل بودند که این خود قابل ستایش و قدردانی است.  
شهردار قصرقند امنیت را مهمترین نعمت هر جامعه دانست و افزود: امنیت، آرامش و آسودگی خیالی که همه ملت ایران دارند حاصل تلاش های شبانه روزی همه نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
انتهای پیام//
کد مطلب: 428048