۰
امام جمعه اهل سنت سرباز:

آمریکا در صدد تقویت داعش و نابودی اسلام واقعی/سفر ترامپ به عربستان کامل کننده سناریوی ایران هراسی است

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: سفر دونالد ترامپ به عربستان و آن بازی های سیاسی تنها کامل کننده سناریوی ایران هراسی و رساندن سلاح های بیشتر به تروریست های داعشی بود.
آمریکا در صدد تقویت داعش و نابودی اسلام واقعی/سفر ترامپ به عربستان کامل کننده سناریوی ایران هراسی است
آمریکا در صدد تقویت داعش و نابودی اسلام واقعی/سفر ترامپ به عربستان کامل کننده سناریوی ایران هراسی است
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه سفر ترامپ به عربستان تنها موجب ایجاد تنش در منطقه و تقویت گروه های تروریستی می شود، اظهار داشت: سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان و انعقاد قراردادهای تسلیحانی با این کشور حامی تروریست نه تنها نفعی برای مسلمانان و دیگر کشورهای جهان نداشته بلکه موجب تقویت گروه های تروریستی و فزایش حملات این گروه ها به کشورهای منطقه و جهان خواهد شد.
وی افزود: سران وهابی عربستان بزرگترین حامیان مالی و تسلیحاتی داعش و دیگر گروه های تروریستی هستند و بی شک تمامی این سلاح های خریداری شده از غربی ها در اختیار این گروه ها قرار خواهد گرفت که موجب بالارفتن تنش در منطقه و حتی افزایش حملات تروریستی در قلب امریکا و اروپا خواهد شد.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با اشاره به اینکه غرب به دنبال نابودی کشورهای اسلامی است، بیان کرد: سفر دونالد ترامپ به عربستان و آن بازی های سیاسی و رقص شمشیرها و قرارداد های میلیارد دلاری تسلیحاتی تنها با هدف رسمي كردن يك خیال خام است تا به اصطلاح با تشکیل "ناتوي عربي" در خاورميانه جای پای آمریکا در منطقه محکم شود.
این مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز: رئیس جمهور آمریکا با سفر به عربستان، علاوه بر اهداف خاص سیاسی و نظامی به دنبال تبلیغ دوستی با اسلام  و نمایش همکاری با مسلمین بود تا با استفاده از حکام خودفروخته وهابی و عروسک های خیمه شب بازی منطقه ای خود طرح "ناتوي عربي" را به پیش برده و سناریوی ایران هراسی را کامل کند.
مولوی رسولی زاده در پایان با گلایه از اقدامات ضد اسلامی سران کشورهای عربی، تصریح کرد: حکام برخی کشورهای عربی با حمایت از کشتار مردم بی دفاع سوریه، عراق، یمن و حمله وحشیانه به شهروندان بحرین و عربستان، ثابت کردند که نه تنها به دنبال حمایت از اسلام نیستند بلکه همه اقدامات آنان با برنامه ریزی خاص اسرائیل و آمریکا به پیش می رود تا اسلام واقعی را به نابودی بکشانند.
انتهای پیام//
 
کد مطلب: 428049