۰
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز:

تفکرامام خمینی (ره)میان همه نسل ها و ملت ها جاریست/ بنیانگذارانقلاب اسلامی احیا کننده اسلام واقعی بود

امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: امام خمینی (ره) با همراهی مردم در مقابل همه مستکبران جهانی ایستاد و اسلام واقعی را احیا کرد.
تفکرامام خمینی (ره)میان همه نسل ها و ملت ها جاریست/ بنیانگذارانقلاب اسلامی احیا کننده اسلام واقعی بود
تفکرامام خمینی (ره)میان همه نسل ها و ملت ها جاریست/ بنیانگذارانقلاب اسلامی احیا کننده اسلام واقعی بود
به گزارش پاپایا، مولوی عنایت الله رسولی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه مینان سرباز با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای پالایش روح، تزکیه نفس و تقویت اراده مومنین است، اظهار داشت: از بدو اسلام تاکنون مسلمین زیادی در ماه میهمانی خداوند از احسان و غفران حق تعالی استفاده کرده اند که این نعمت الهی از خیر و برکت ماه رمضان برای مومنین واقعی است.
وی رمضان را ماه مهربانی، مغفرت و رحمت پروردگار دوجهان برای بندگانش دانست و افزود: در این ماه ارزشمند و پر برکت که به ماه میهمانی خدا مشهور است نباید کمک به فقرا و نیازمندان را فراموش کرده و صله رحم با خیشاوندان را ترک کرد.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز خاطرنشان کرد: الله تعالي مي فرمايند، ماه رمضام ماه من است و هرکس در اين ماه مبارک روزه بگيرد، مزدش را خودم مي دهم و مزد آن جنت جاويدان است پس نباید فراموش کنید که روزه داری در گرمای طاقت فرسای تابستان جهاد درونی و راه نزدیکی به خداست که بی شک پروردگار مهربانمان به جهادگران این ماه اجر و پاداش فراوانی عطا خواهد کرد.
وی در ادامه با تسلیت ایام رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ایشان انقلابی را رهبری کرده و به وجود آوردند که دین مبین نبی مکرم اسلام(ص) را زنده کرده و موجب اقتدار مسلمین جهان در برابر استکبار شدند.
رسولی زاده با تاکید بر اینکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی موجب تحقیر شدن آمریکا و سردم داران استکباری شد، گفت: مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) کشورهای استبدادی غرب و شرق جهان را تحقیر کرده و استقلال واقعی را برای کشورمان به ارمغان آوردند و موجب ایجاد حرکتی نوین در دنیا شدند تا مستضعفان بدانند که نباید در مقابل مستکبران و ظالمان سکوت کنند.
این مدرس حوزه علمیه اهل سنت  در پایان با دعوت از عموم مردم نمازگذار و انقلابی شهرستان سرباز برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان سرباز باید با شرکت پرشور و حماسی در مراسم یادبود و سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های آن امام همام تجدید پیمان کرده و نفرت خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428135