۰
امام جمعه اهل سنت سرباز:

آمریکا وعربستان در پشت پرده حوادث تروریستی امروز/اقدامات سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)قابل تقدیر است

امام جمعه اهل سنت سرباز با تقدیر از اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه و سربازان گمنام امام زمان در حادثه تروریستی امروز تهران، آمریکا و عربستان را عروسک گردانان اصلی این حمله دانست.
آمریکا وعربستان در پشت پرده حوادث تروریستی امروز تهران/اقدامات سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)قبال تقدیر است
آمریکا وعربستان در پشت پرده حوادث تروریستی امروز تهران/اقدامات سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)قبال تقدیر است
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و ساختمان مجلس، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران هیچ گاه چشم دیدن امنیت کشور را نداشته و میخواند با چنین اقدامات کور و ضد بشری ایران را ناامن جلوه دهند.
وی افزود: حمله به شهروندان بی گناه و نمایندگان مجلس ایران تنها از روی کینه ورزی با ملت و انقلاب بوده و نشان دهنده ضعف دشمنان در برابر نیروی وحدت و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف است.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با تاکید بر اینکه این حملات ارتباط مستقیمی با سفر ترامپ به عربستان دارد، بیان کرد: این حادثه تروریستی ارتباط مستقیمی با عربستان و آمریکا دارد چراکه در انتخابات ریاست جمهوری، کشورهای خودفروخته عربی و اربابان استکباری آنان  نیروی اراده و همبستگی ملت ایران را مشاهده کرده و خود را در برابر محبوبیت انقلاب اسلامی در منطقه بازنده دیدند.
وی ادامه داد: حمایت مستقیم عربستان از داعش و تامین مالی و تسلیحاتی گروه های تند رو و تروریستی منطقه پیامدی غیر از شکست ذلت بار آنان در مقابل نیروی ایمان و اراده مردم مظلوم عراق و سوریه نخواهد داشت و هیچ گاه چنین اقدامات کوری نمیتواند مانع حمایت ایران از کشورهای مظلوم جهان و مبارزه جدی با تروریست شود.
رسولی زاده با گلایه از برخی مسئولین که فکر میکنند میتوانند با صحبت هر مشکلی را حل کنند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره بیان کردند که به استکبار نمیتوان اعتماد کرد و حوادث امروزی نیز نمونه ای از اعتماد به دشمنان است.
وی در پایان با تقدیر از اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه و سربازان گمنام امام زمان، تصریح کرد: امنیت و آسایش که امروز در جامعه حکم فرماست نتیجه تلاش و گذشت همین نیروهایی است که با گذشت از جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند و امروز هم با اقدام به موقع جلوی بروز حادثه ای بزرگ را گرفتند.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428200