۰

قرارهای عاشقانه با معبود/ میهمانان خدا پای سفره ساده افطاری + تصاویر

هر روز یک ساعت مانده به افطار دوست داران اهل بیت(ع) خود را به مسجدحضرت فاطمه الزهرا(س) راسک میرسانند تا خود را برای لحظه دیدار با معبود آماده کنند.
قرارهای عاشقانه با معبود/  میهمانان خدا پای سفره ساده افطاری + تصاویر
قرارهای عاشقانه با معبود/ میهمانان خدا پای سفره ساده افطاری + تصاویر
به گزارش پاپایا، ماه مبارک رمضان است و بوی ملکوت و بوی عرفان می آید گلبانگ خوش  الرحمن و الرحیم از گلدسته های مساجد عطر وجود خدا را در کوچه ها پراکنده کرده است و همه شهر و مردمانش با آمدن ماه خدا بوی قرب الهی گرفته است و سنت حسنه افطاری دادن به روزه داران که مورد تاکید فراوان علما و بزرگان دینی است لذت خاصی به خود گرفته است مردم در تکاپو افطاری دادن به مومنان روزه دار هستند تا توشه ای برای آخرت خود جمع کنند.
دلخوشی‌های ساده افطار گاهی در خانه دوست و آشنا و روزی دیگر دور میز دفتر کار و حتی در مغازه و خیابان باعث شده تا هرکس به توبه خود تلاش کند تا سهمی در این کار بزرگ داشته باشد.
جوانان و نوجوانان شهرستان سرباز هم به نوبه خود تلاش میکنند تا در این ایام که مومنان میهمانان خدای خود هستند از این عزیزان پذیرایی کرده و رسم میزبانی را به جا آورند، مسجد فاطمه الزهرا(س) راسک اگرچه کوچک است و نیمه ساز اما به خاطر جوانان فعال و مراسمات بی نظیرش شهرت زیادی در جنوب سیستان و بلوچستان دارد.
مراسم جزء خوانی قرآن کریم، نماز جماعت و افطاری این مسجد باصفا همیشه با راه است و شیعیان انگشت شمار راسک هر روز از هر نقطه ای که باشند خود را به مسجد منور به نام بانوی دو عالم رسانده و در اوج سادگی و صفا لحظه ای را با خدای خود خلوت میکنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب: 428213