۰
همزمان با اولین شب از لیالی قدر؛

طنین نجوای«الغوث الغوث» در کوچه های شهر/شهرستان نیکشهر رنگ عاشقی به خود گرفت

نخستین شب از شب‌های پر برکت قدر ، مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان امام علی(علیه‌السلام)، طی مراسمی با حضور انبوه مردم روزه دار در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) نیکشهر برگزار شد.
طنین نجوای«الغوث الغوث» در کوچه های شهر/شهرستان نیکشهر رنگ عاشقی به خود گرفت
طنین نجوای«الغوث الغوث» در کوچه های شهر/شهرستان نیکشهر رنگ عاشقی به خود گرفت
به گزارش پاپایا، مردم ولایت مدار و دوست دار اهل بیت(ع) شهرستان نیکشهر در اولین شب از لیلی پر برکت قدر با حضور در مراسم مخصوص این شب  در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) نیکشهر ضمن برگزاری عزاداری برای حضرت علی(ع) تا هنگام سحر با خدای خود راز و نیاز کردند.
در حاشیه این مراسم معنوی حجت‌الاسلام علی رئوفی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، شب قدر را شبی با عظمت دانست و اظهار داشت: در شب قدر مقدرات ما به دست خداوند رقم می خورد و همه ما باید از این شب‌های عزیز نهایت بهره را ببریم.
وی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در این شب ها، اظهار داشت: رحمت خداوند در این شب ها به اوج رسیده و خوان مغفرت گسترانیده شده است و شب های قدر فرصتی بی نظیر برای بهره مندی از سفره الهی است چرا که در این شب ها وعده بخشش و نو شدن تقدیر به بندگان مومن داده شده است و چه خوش که از این رودجاری بیشترین بهره را بگیریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر  افزود: امسال نیز  همزمان با شب های قدر مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) نیکشهر میزبان عاشقان الهی و دوست داران اهل بیت(ع) بود به گونه ای که مردم شهرستان از همه مساجد در این محل جمع شده و مراسم اولین شب قدر را برگزار کردند.
وی با اشاره به مراسمات برگزار شده در این شب، بیان کرد: روزه داران نیکشهری در اولين شب قدر با به جا آوردن اعمال شب قدر، دعاي جوشن كبير را قرائت كردن و با گذاشتن قرآن بر سر با چشم های اشک بار با خداي خود راز و نياز كردند.
رئوفی‌نژاد خاطر نشان کرد: مراسم شب‌های قدر در شهرستان قصرقند و فنوج که زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر هستند و همچنین دهستان چاهان و بخش بنت نیز برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر در پایان با تاکید بر اینکه : احیای شب های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز همچون شب گذشته در سطح مساجد شهرستان های نیکشهر و قصرقند برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همچنین در شب بیست و یکم و شب شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) نیز مراسم و برنامه‌های محوری و عزاداری ویژه شب شهادت برگزار می‌شود و در روز شهادت امام علی (ع) نیز قبل از افطار مراسم عزاداری و سخنرانی ویژه شهادت ایشان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428216