۰
امام جمعه اهل سنت سرباز:

حضور زنان در ورزشگاه ها حرام است/نباید به فرهنگ غربی باز گردیم

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: حضور زنان در ورزشگاه ها به دلیل احتمال ایجاد مفسده حرام بوده و به نفع جامعه ایرانی اسلامی نیست.
حضور زنان در ورزشگاه ها حرام است/نباید به فرهنگ غربی باز گردیم
حضور زنان در ورزشگاه ها حرام است/نباید به فرهنگ غربی باز گردیم
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گلایه از حضور بانوان در ورزشگاه ها و حمایت برخی مسئولین دولتی از این اقدام، اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم برخی افراد خودفروخته با چنین اقداماتی موجب نابودی فرهنگ اسلامی کشور شده و زمینه های گناه در کشور را فراهم کنند.
وی افزود: در اسلام به زنان توصیه شده تا از حضور در مناطقی که محل رفت و آمد مردان نامحرم است اجتناب کرده و از نگاه نامحرمان دوری کنند پس چه گونه می شود در ورزشگاه ها هزاران دختر و پسر نامحرم در کنارهم حاضر شوند و زمینه گناه ایجاد نشود.
امام جمعه اهل سنت سرباز با تاکید بر اینکه این اتفاقات در مملکت اسلامی جایی ندارد، بیان کرد: ما شهید دادیم تا قوانین اسلامی حاکم بر جامعه باشد و حضور بانوان در ورزشگاه نه تنها خارج از قوانین اسلامی است بلکه موجبات گناهان بسیاری از جوانان را ایجاد میکند.
وی ادامه داد: در شرایطی که خانواده های متدین اجازه حضور پسران را در ورزشگاه ها نمیدهند و صدا و سیما هم صدای ورزشگاه ها را سانسور میکند نمیتوان انتظار داشت که با حضور بانوان این بازار گناه آلوده تر نشود.
مولوی رسولی زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه ممنوعیت برگشت به عقب، خاطرنشان کرد: مردم با فرهنگ و مومن ایران اسلامی باید چشم و گوش خود را باز کرده و برگشت به سمت فرهنگ باطل و مختص غربی را ممنوع کنند و با برگشت به عقب به سوی نابودی دین پیش نروند.
وی در پایان تصریح کرد: زنان و دختران ما خود میدانند که این حضور به نفع جامعه اسلامی و مردم نیست و بی شک هیچ یک از خانواده های متدین نیز با این اقدام موافق نیستند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428226