۰
همزمان با سراسر کشور؛

دستهای حاجتمند و دل های غرق استغفار در دومین شب قدر به عرش رسید+تصاویر

همزمان با شب شهادت امیرمومنان حضرت علی(ع) دستان حاجتمند و دل های غرق استغفار مردم شهرستان سرباز به عرش خدا رسید.
دستهای حاجتمند و دل های  غرق استغفار در دومین شب قدر به عرش رسید+تصاویر
دستهای حاجتمند و دل های غرق استغفار در دومین شب قدر به عرش رسید+تصاویر
به گزارش پاپایا، ماه رمضان در میان سایر ماه‌ها از فضیلت بسیار زیادی برخوردار است  به گونه ای که به فرموده پروردگار عالمیان، "رمضان ماهی است که درهای رحمت خداوند بر روی تمام بندگان گشوده می‌شود"  آری در این ماه عزیز است که هوای روزگار بندگان رنگی دیگر به خود گرفته و دلهای خاکی زمینیان به نور عرش خدا منور می شود.
در میان شب‌های این ماه پُر برکت، شب‌ قدر از فضیلتی بسیار بیشتر برخوردار است، شبی که خداوند آن را از هزار ماه برتر دانسته و از آن در قرآن یاد کرده‌است، شب شکوهمند و باعظمتی که فرشتگان را از عرش به زمین می آورد تا در کنار بندگانش به سجود خداوند یکتا مشغول شوند و آنچه سرنوشت همه بندگان را در یک سال است مشخص شود.
شب 21 ماه مبارک رمضان است و جلوه دست هايي پرنیازی ديده مي شود که در خاموشی نورهای مصنوعی به دعا برخواسته اند و جوشش چشمه های زلال معرفت از لابه لای دانه های تسبیح و ذکرهای العفو گویانشان نمایان است.
مردمانی که در تاریکی شب های قدر نور وسعت دل هايي ديده مي شود و در این شب باعظمت ، قرآن بر سر گذاشته و اشک های بی قرارشان یکی پس از دیگری مهمان عرش خدایی می شود.
شب گذشته و در دومین شب قدر، شهرستان سرباز هم مانند سراسر جهان هستی غرق در عزا و ماتم بود و از کودک چند ماهه گرفته تا پیرمرد و پیرزن ۹۰ ساله، جوانان و نوجوانان نیز حضور پرشور و قابل تأملی را داشتند، مردم مومن و عاشق اهل بیت(ع) شهرستان سرباز با تجمع در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) راسک تا پاسی از شب قرآن به سر گرفته و ندای «بک یا الله» خود را به عرش رساندند.
در این مراسمات مداحان خاندان عصمت و طهارت علیه‌السلام، اشعار و مرثیه‌هایی در غم غربت اول مظلوم عالم، مولی الموحدین و پدر یتیمان جهان سر دادند و حاضرین اشک ماتم ریختند.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428227