۰
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز:

باند سرقت طلا در سرباز متلاشی شد/ جواهرات دزدی به دست صاحبان اصلی رسید

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی باند سرقت طلا و جواهرات شهروندان شهرستان سرباز متلاشی شد.
باند سرقت طلا در سرباز متلاشی شد/ جواهرات دزدی به دست صاحبان اصلی رسید
باند سرقت طلا در سرباز متلاشی شد/ جواهرات دزدی به دست صاحبان اصلی رسید
سرهنگ سیامک مرادی در گفت و گو با خبر نگار  پاپایا، با اشاره به انهدام باند سارقان طلا و جواهر  در شهرستان سرباز، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از شهروندان، بررسی موضوع و دستگیری  سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی  فرماندهی انتظامی سرباز  قرار گرفت .
وی افزود : پلیس آگاهی  فرماندهی انتظامی شهرستان سرباز  با تلاش و کار  شبانه روزی و انجام برخی اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز منطقه، اعضای این باند را شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی وغافلگیرانه سه نفر سارق این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز  با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار 203 گرم طلا به ارزش 370 میلیون ریال کشف شد، بیان کرد:  اموال کشف شده به مالباختگان تحویل و سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت قاطع خواهد بود، تصریح کرد: از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امینتی و انتظامی مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس بتواند در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428262