۰

سیراب شدن کودکان لب تشنه با تلاش جهادگران سپاه پاسداران+تصاویر

جهادگران سپاه پاسداران شهرستان سرباز با استفاده از صددرصد امکانات خود به یاری مردم تشنه بخش پیشین شافتند.
سیراب شدن کودکان لب تشنه با تلاش جهادگران سپاه پاسداران+تصاویر
سیراب شدن کودکان لب تشنه با تلاش جهادگران سپاه پاسداران+تصاویر
به گزارش پاپایا، از ابتدای سال جاری و با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش ذخایر آبی در منطقه، جهادگران سپاه سرباز با بهره گیری از دو تانکر آبرسانی به یاری مردم تشنه لب این شهرستان رفته و به صورت تمام وقت و در تمامی ایام هفته و ساعات شبانه روز کار خدمات رسانی به مردم را دنبال میکند.
خشکسالی های اخیر باعث شده تا بسیاری از روستاییان این شهرستان مرزی که از نعمت آب لوله کشی نیز محروم هستند، با مشکلات زیادی روبه رو شده و آب شرب مورد نیاز خود را از چاه ها و گودال های آب در فاصله بسیار دور تامین کنند اما حضور نیروهای سپاه در منطقه و آبرسانی به تک تک منازل در برخی روستاهای بخش پیشین شهرستان سرباز باعث شده تا این مردم کمتر درد محرومیت و تشنگی را حس کنند.
چندی پیش فرماندار شهرستان سرباز در مراسم کلنگ زنی طرح آبرسانی به روستای کشاری از مشکلات مردم این شهرستان در تهیه آب شرب خبر داده و تاکید کرده بود که بیش از 700روستای سرباز در انتظار آبرسانی سقایی است و نبود تانکرهای بیشتر بزرگترین مشکل این طرح در این منطقه مرزی است.
لازم به ذکر است که بیش از 5هزار مردم روستا در استان سیستان و بلوچستان چشم انتظار یاری دولت و خیرین است تا هزینه های لازم برای تامین آب مورد نیاز آنان به صورت لوله کشی و یا حتی سقایی فراهم شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428278