۰
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان:

حقوق بشر غربی، یک دروغ تاریخی/آمریکا بزرگترین ناقض کرامت انسانهاست

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق و کرامت انسانها بوده و حقوق بشر غربی یک دروغ تاریخی برای فشار به کشورهای آزاده جهان است.
حقوق بشر غربی، یک دروغ تاریخی/آمریکا بزرگترین ناقض  کرامت انسانهاست
حقوق بشر غربی، یک دروغ تاریخی/آمریکا بزرگترین ناقض کرامت انسانهاست
سرهنگ رضا لک زایی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه حقوق بشرآمریکایی چیزی جز فریب و دروغ نیست، اظهار داشت: حقوق بشر و کرامت انسانی که از مباحث اساسی و مورد تأمل در هر جامعه ای بوده و میتوان گفت از اساسی ترین نیازهای هرجامعه مدنی حفظ و رعایت آن است اما امروزه حقوق بشر تبدیل به کلیدواژه و نیرنگی برای کشورهای استکباری بخصوص آمریکا شده است تا به استفاده از آن کشورها و ملت های آزاده جهان را تحت فشار قرار دهند.
وی افزود: مقام معظم رهبری همواره با روشنگری و بصیرت اسلامی حقوق بشرآمریکایی را تشریح کرده اند و در بیانات مختلف دیدگاه خود را نسبت به این امر مهم آشکار ساخته اند و به روشنی فرموده اند که حقوق بشر تنها در سایه عدل اسلامی  و رعایت احکام اسلامی و دینی تحقق پیدا می کند.
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان بیان کرد: در دستگاه قضائی حقوق بشر باید هوشیارانه و با معیارهای اسلام مورد توجه قرار گیرد نه با معیار و ضابطه های دروغین غربی ارائه می کنند.
وی با تاکید بر اینکه  طرح مسئله حقوق بشر از سوی آمریکا و دیگر کشورهای غربی تنها وسیله ای برای فریب مردم است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با سوء استفاده از وژه حقوق بشر سعی در فریب افکار عمومی داشته و میخواهد مردم کشورهای دیگر را تحت تأثیر قرار داده و رفتار ضد حقوق بشری، حمایت از گروه های تروریستی و نسل کشی های ظالمانه خود و همپیمانانش را توجیه کند.
لک زایی ادامه داد: برای هر انسان آزاد اندیشی در جهان آشکار است که  آمریکا بزرگترین عامل فجایع غیر انسانی و بشری در دنیا بوده و عامل عظیم ترین نسل کشی های تمام تاریخ در جوامع اسلامی و خصوصاً فلسطین، افغانستان، عراق و سوریه است.
وی حقوق بشر و حفاظت از کرامت انسانی را یکی از مهمترین دغدغه های جوامع دیروز و امروز دانست و گفت: در واقع وجود کشتارهای جمعی و تبعیضات نژادی، فقر و دیگر معضلات اجتماعی نشان دهنده این است که جوامع همواره در معرض نقض اساسی حقوق بشر قرار دارند.
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در پایان با بیان اینکه وظیفه ما آشکارکردن جنایات آمریکا و نمایان سازی حقوق بشرغربی برای جهانیان است، تصریح کرد: امروز سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران است و وظیفه ما حقوقدانان بسیجی قدم گذاشتن در راه رهبری و حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه است تا ان‌شاءالله بتوانیم با هوشیاری، بصیرت و پشتکار موارد نقض حقوق بشر واقعی که همان حقوق بشر بر پایه دین اسلام است را در جوامع غربی آشکار کرده و از حق همه مظلومان جهان دفاع می کنیم.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428295