۰
فرماندار شهرستان سرباز:

افزایش 34 درصدی اعتبارات عمرانی سرباز/400 پروژه در بخش های مختلف شهرستان در حال انجام است

فرماندار شهرستان سرباز گفت: 684 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 400 پروژه مختلف و شتاب در عمران و آبادانی این شهرستان مرزی در سال جاری اختصاص یافته است.
افزایش 34 درصدی اعتبارات عمرانی سرباز/400 پروژه در بخش های مختلف شهرستان در حال انجام است
افزایش 34 درصدی اعتبارات عمرانی سرباز/400 پروژه در بخش های مختلف شهرستان در حال انجام است
حمیدالدین یوسفی در گفت وگو  با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اینکه امسال بیش از 684 میلیارد ریال برای 400 پروژه عمرانی در شهرستان سرباز اختصاص داده شده است، اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته با رشد34درصدی اعتبارات عمرانی روبه رو بودیم که این افزایش اعتبارات ناشی از توجه ویژه مسئولان و استاندار سیستان و بلوچستان است.
وی افزود: در سال گذشته کل اعتبارات عمرانی شهرستان 504میلیارد ریال بود اما امسال تاکنون 684میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی  تخصیصی داده شده است که با تکیه بر این اعتبارات اقدامات خوبی برای توسعه این شهرستان در حال انجام است.
فرماندار شهرستان سرباز با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی امسال در 38 فصل، 78 برنامه و 400 پروژه اختصاص یافته است، بیان کرد: بخشی از تامین این  اعتبارات از محل استانی صورت گرفته است که مبلغ آن 268 میلیارد و 73 میلیون ریال می باشد و بقیه آن یعنی مبلغ416  میلیارد و 273 میلیون ریال از محل اعتبارات متوازن تامین شده است.
وی ادامه داد:  بیشترین درصد اعتبارات به ترتیب در فصل حمل و نقل با 33 درصد، منابع آب و فاضلاب32 درصد، توسعه خدمات شهری و روستایی 10درصد، بهداشت و درمان 6 درصد، آموزش و پرورش 5 درصد، کشاورزی و منابع طبیعی 4 درصد اختصاص پیدا کرده است.
یوسفی با اشاره به بخش هایی که نیاز به نگاه ویژه دولت دارد، خاطرنشان کرد: ساخت فضاهای آموزشی، ورزشی و تفریحی، مدارس شبانه روزی دخترانه و  پسرانه، پایگاههای امداد و نجات، ترمیم و بازسازی بند سارها، خوشاب های کیشکور و دیگر مناطق و احداث سازه های آبخیزداری، بهسازی قنوات و سایر منابع آبی در شهرستان سرباز نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است که امیدواریم در آینده نزدیک و با توجه به نگاه ویژه دولت به این استان و شهرستان این اعتبارات نیز تامین شود.
وی همچنین  بر آبرسانی به روستاهای فاقد شبکه، آسفالت راههای روستایی، ارتقای بیمارستان فعلی به 96 تختخوابی و اختصاص امکانات و تجهیزات پزشکی، ساخت ورزشگاه 2 هزار نفری چمن مصنوعی، احداث کتابخانه در بیش از 40 نقطه شهری و روستاهای پرجمعیت تاکید کرد.
فرماندار شهرستان سرباز در پایان با تقدیر از نگاه مثبت دولت به بخش های عمرانی شهرستان سرباز، تصریح کرد: در چهار سال گذشته اقدامات خوبی در شهرستان انجام گرفته است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428379