۰
فرمانده انتظامی سرباز :

پزشک قلابی در چنگال قانون اسیر شد/شهروندان مواظب افراد سودجو باشند

فرمانده انتظامی سرباز گفت: یک پزشک قلابی که بدون داشتن مجوز قانونی و با فریب مردم در شهرستان سرباز به طبابت مشغول بود دستگیر شد.
پزشک قلابی در چنگال قانون اسیر شد/شهروندان مواظب افراد سودجو باشند
پزشک قلابی در چنگال قانون اسیر شد/شهروندان مواظب افراد سودجو باشند
سرهنگ سیامک مرادی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری پزشک قلابی در شهرستان سرباز، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر طبابت و توزیع دارو توسط  پزشک فاقد مجوز در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان سرباز، بلافاصله دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سرباز  پس از انجام تحقیقات محلی ،  پایش های اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع و پس از  هماهنگی مراجع قضایی و رعایت موازین قانونی و شرعی از محل مورد نظر بازرسی کردند.
فرمانده انتظامی سرباز  با اشاره به دستگیری این پزشک قلابی، بیان کرد: مأموران در بازرسی از محل طبابت این پزشک غیرمجاز تعدادی سرم، آمپول، انواع قرص، شربت و دستگاه فشار خون قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی، محل طبابت این پزشک پلمپ و وی به اتهام استفاده غیرمجاز از عناوین پزشکی، مداخله در امور پزشکی، جعل و استفاده از سند مجهول و کلاهبرداری به دستگاه قضایی معرفی شد.
مرادی در پایان در پایان با تقدیر از مردم برای همکاری با نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه، تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428380