۰
امام جمعه اهل سنت سرباز:

قوه قضائیه همواره حامی ملت و نظام/ برخورد با مفسدان اقتصادی قابل تقدیر است

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: برخورد به دور از هرگونه سیاسی کاری قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی قابل تقدیر و تحسین است.
قوه قضائیه همواره حامی ملت و نظام/ برخورد با مفسدان اقتصادی قابل تقدیر است
قوه قضائیه همواره حامی ملت و نظام/ برخورد با مفسدان اقتصادی قابل تقدیر است
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تقدیر از قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی کشور، اظهار داشت: برخورد جدی به یکی از مطالبات جدی مردم تبدیل شده است به گونه ای که بسیاری از شهروندان پس از اقدامات خوب قوه قضائیه در برخورد با دانه درشت های فساد اقتصادی بسیار شادمان شده اند.
وی افزود: دزدی از بیت المال و یا اختلاس های چندین میلیاردی در چند سال گذشته رشد پیدا کرده بود که امید است با این اقدامات خوب قوه قضائیه دیگر شاهد چنین سرقت هایی در اجتماع نباشیم.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه دزدی دزدی است و کوچک و بزرگ ندارد، بیان کرد: اگر بخواهیم با سارقان بزرگ و مفسدان اقتصادی برخورد جدی نکنیم به خود و مردم ظلم کرده ایم.
وی با بیان اینکه به راستی جرم حامیان  مفسدان اقتصادی کمتر از خود آنان نیست، خاطرنشان کرد: برخورد جدی خواسته اول مردم بود و ادامه دار شدن این برخورد ها خواسته دوم ملت ایران است و بی شک قوه قضائیه با همین قدرت در ادامه نیز با دیگر مفسدان اقتصادی و حامیان آنان برخورد خواهد کرد.
رسولی زاده در پایان قوه قضائیه را حامی ملت دانست و تصریح کرد: اقدامات قوه قضائیه به عنوان حامی حقوق ملت بسیار خوب و قابل تحسین است چراکه همواره به دور از هرگونه سیاسی کاری وظایف قانونی خود را انجام میدهد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428384