۰
در دیدار با فرمانده انتظامی نیکشهر عنوان شد:

امنیت امروز جامعه را مدیون رشادت نیروهای امنیتی هستیم/شهرداری و نیروی انتظامی به دنبال هدفی مشترک هستند

شهردار نیکشهر گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون رشادت و از خود گذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور هستیم.
امنیت امروز جامعه را مدیون رشادت نیروهای امنیتی هستیم/شهرداری و نیروی انتظامی به دنبال هدفی مشترک هستند
امنیت امروز جامعه را مدیون رشادت نیروهای امنیتی هستیم/شهرداری و نیروی انتظامی به دنبال هدفی مشترک هستند
به گزارش خبرنگار پاپایا، با هدف افزایش تعامل و همکاری میان سازمان ها و نهاد های مختلف شهرستان، شهردار نیکشهر با حضور در ستاد فرماندهي انتظامي این شهرستان با سرهنگ غلامرضا بزی ديدار و گفت و گو کرد.
فریبرز باور در این دیدار با تاکید بر لزوم همکاری همه سازمان ها و ادارات شهرستان نیکشهر با نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش شهروندان، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز جامعه حاصل تلاش شبانه روزی و رشادت های نیروهای جان بر کف پلیس است که با نگاهی گذرا به وضعيت نظم و انضباط اجتماعي در شهرستان نیکشهر به روشنی میتوان فهمید کارکنان نیروی انتظامی شهرستان چه تلاش هایی برای دست یابی به این مهم انجام داده اند.
شهرستان نیکشهر افزود: فراهم ساختن آرامش و امنيت در کنار افزایش ضريب اعتماد عمومی، نشاط و پويايي جامعه بهترین پاداش به این خدمت صادقانه پلیس و ثمره مجاهدت و تلاش شبانه روزی ماموران خدوم انتظامی است.  
 
نیروی انتظامی خادم ملت شریف ایران است
فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر نیز در این دیدار با اشاره به نقش شهرداري ها در افزایش انضباط عمومی و آرامش شهروندان، بیان کرد: درست است که بخش زیادی از کار امنیت جامعه بر دوش نيروي انتظامي است اما باید گفت که تمام دستگاه ها و سازمان های کشور برای تامین این امنیت و آرامش با نیروهای پلیس همکاری داشته و آنان نیز در این خدمت بزرگ با ما  سهیم هستند.
وی با تاکید بر اینکه ماموريت نيروي انتظامي و شهرداري به نوعي با هم آميخته است، خاطرنشان کرد: شهرداری و نیروی انتظامی با هدفی مشترک و نزدیک به هم میتوانند هر کدام به نوعی  موجب تحقق انضباط اجتماعي مطلوب شوند که در همین راستا لازم است تا سطح تعامل مناسب این دو  سازمان افزایش پیدا کند.
سرهنگ غلامرضا بزی ادامه داد: شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا که اعضاي آنها به طور مستقيم از سوي مردم انتخاب مي شوند مي تواند پل ارتباطي بسيار مناسبي بين پليس و جامعه باشد تا علاوه بر ایجاد اعتماد بیشتر، زمینه کشف بزه های اجتماعی در مراحل اولیه نیز فراهم شود.
وی در پایان با تقدیر از همه مسئولین و مردم شهرستان نیکشهر برای همکاری خوب با نیروی انتظامی، تصریح کرد: امروزه تمام نهادهاي اجتماعي در توليد و ارتقاي امنيت نقش دارند و نيروي انتظامي تمام دستگاه ها را در برقراي امنيت سهيم مي داند که در همین راستا اقدامات مسئولین و مردم شهرستان نیکشهر قابل تقدیر است.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428421