۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرباز:

دعای عرفه نشانی از اوج اخلاص و بندگی است/خودشناسی آغاز حرکت عاشورا بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: دعای عرفه نشانی از اوج اخلاص و بندگی است و زمینه ساز خودشناسی برای درک واقعی فلسفه قیام سید الشهدا(ع) در انسان می شود.
دعای عرفه نشانی از اوج اخلاص و بندگی است/خودشناسی آغاز حرکت عاشورا بود
دعای عرفه نشانی از اوج اخلاص و بندگی است/خودشناسی آغاز حرکت عاشورا بود
حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: دعای پرفیض و برکت عرفه فردا پنج شنبه ۹ شهریور ماه در محل گلزار شهدای گمنان شهرستان سرباز برگزار می شود.
وی افزود: دعای عرفه سرشار از بندگی و معانی شگرف دینی است و انسان را به یاد آیین پرستش و بندگی در حج و احرام می‌اندازد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با اشاره به اینکه دعای عرفه باعث بخشش گناهان می‌شود، بیان کرد: به واقع دعای پرفیض عرفه آثار و برکات فراوانی در زندگی اجتماعی و فردی دارد به گونه ای که  میتواند زمینه سعادت و نیک بختی انسان در دنیا و آخرت را ایجاد کند.
وی با تاکید به اینکه از روز عرفه به عنوان روز دعا و مناجات یاد می شود، خاطر نشان کرد: چه خوب است که انسان به وسیله دعا و نیایش به تکامل معنوی دست یافته و در راه خدمت به خلق خداوند متعال تلاش کند تا در قیامت به عنوان پیروان واقعی سید الشهدا(ع) شناخته شود.
بامری در پایان با دعوت از همه مردم شهرستان سرباز برای حضور در این مراسم معنوی، تصریح کرد: حضور پرشور و گرم همه مردم شهرستان به همراه خانواده در این مراسم درس بندگی و آزادگی به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم به عنوان آینده سازان کشور میدهد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428534