۰
امام جمعه موقت شهرستان سرباز:

درس اول عاشورا دین داری و ظلم ستیزی است/آمریکا به دنبال ایجاد اسرائیل دوم

امام جمعه موقت شهرستان سرباز گفت: توجه به ارزشهای دینی و معنوی در کنار عدم سازش با استکبار جهانی و دولت های ظالم به عنوان مهمترین درس های قیام اباعبدالله الحسین(ع) باید مورد توجه تمامی مسلمین جهان باشد.
درس اول عاشورا دین داری و ظلم ستیزی است/آمریکا به دنبال ایجاد اسرائیل دوم
درس اول عاشورا دین داری و ظلم ستیزی است/آمریکا به دنبال ایجاد اسرائیل دوم
به گزارش پاپایا، حجت الاسلام اسماعیل اسفندیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه راسک ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن محرم، اظهار داشت: محرم و فلسفه قیام عاشورا برای همه مسلمین جهان عبرت آموز بوده و هست به گونه ای که تمامی انقلاب ها و اقدامات ضد استکباری و ظلم ستیزانه جهان بر اساس این فلسفه الهی پایه ریزی شده است.
وی افزود: یکی از عبرت های عاشورا برای مردم امروز ایران اسلامی، توجه به ارزش های دینی و روح معنویت در جامعه است چراکه هر جا یک جامعه ای ارزش های دینی و معنوی رو خود را فراموش کند درگیر فرهنگ بیگانه شده و از درون متلاشی می شود.
امام جمعه موقت شهرستان سرباز با تاکید بر لوم بیداری مسلمین در برابر توطئه های استکبار جهانی، بیان کرد: امروزه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار به دنبال نابودی تمامی ارزشهای دینی و اسلامی ملل مسلمان جهان است.
وی افزود: حمله به عراق و افغانستان، حمایت از داعش و آل سعود در نسل کشی های سوریه، عراق و یمن و اینک حمایت از بوداییان افراطی میانمار برای کشتار مسلمین این کشور همه و همه قطعه هایی از یک پازل و نقشه بزرگ به نام خاورمیانه بزرگ است که بیست سال پیش طرح ریزی شده و همچنان ادامه دارد.
اسفندیاری طرح همه پرسی در اقلیم کردستان عراق را تلاشی برای ساخت اسرائیل جدید در مرزهای ایران دانست و گفت: آمریکا همواره به دنبال حمله مستقیم و غیرمستقیم به جمهوری اسلامی را در سر داشته است و اینکه که میبیند تلاشهای آنها در سوریه و عراق باعث رسوایی شده و نه تنها جمهوری اسلامی تهدید نمی شود بلکه بیش از پیش موجب محبوبیت انقلاب اسلامی ایران در منطقه شده است به دنبال ساخت اسرائیلی جدید برای حفاظت از رژیم صهیونیستی هستند.
وی در پایان با گلایه از سران کشورهای عربی و اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه برخورد سران کشورهای عربی و اسلامی منطقه با رویکرد ضد اسلامی استکبار بسیار بد بوده و آنان که خود را مدعیان مسلمین میدانند حتی در دفاع از مردم یمن یک کلمه صحبت نکرده اند که این خود نشانه آلت دست بودن این رژیم های خونخوار است.
 

انتهای پیام/
کد مطلب: 428586