۰
مولوی عبدالحمید:

ظلم و تجاوز علیه مسلمانان میانمار تکان دهنده و غیر قابل تحمل است

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: با وجودی که ظلم و تجاوز علیه مسلمانان میانمار تکان دهنده و غیر قابل تحمل است، متاسفانه بعضی از علما و مفتیانی که ادعای مسلمانی هم دارند مسلمانان میانمار را در این قضیه مقصر می دانند.
ظلم و تجاوز علیه مسلمانان میانمار تکان دهنده و غیر قابل تحمل است
ظلم و تجاوز علیه مسلمانان میانمار تکان دهنده و غیر قابل تحمل است
به گزارش پاپایا، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در همایش دانش‌آموختگی طلاب مدرسه دینی نعمان‌بن‌ثابت ساربوگ از توابع شهرستان قصرقند، اظهار کرد: اگر راه مناسبی برای نجات مسلمانان میانمار می‌بود، من خودم عازم این کشور می‌شدم.
وی با اظهار تاسف از نبود راه مناسب برای کمک به مسلمانان میانمار، خاطرنشان کرد: اگر برای رفتن به میانمار و کمک به مسلمانان مظلوم این کشور راه مناسبی وجود داشت بنده اولین نفری هستم که می‌رفتم.
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان تصریح کرد: اگر کشور میانمار به ما نزدیک می‌بود و راه مناسبی هم وجود می‌داشت بنده به اتفاق شما مردم مسلمان و خداجوی این استان عازم میانمار ‌شده و برای نجات مسلمانان این کشور جان مان را فدا می کردیم.
وی افزود: بنده در مورد راه‌های رفتن به میانمار فکر کرده‌ام و حتی نقشه جغرافیایی این کشور را مورد مطالعه قرار داده‌ام، اما با توجه به اینکه بین ما و آنها چندین کشور حایل است، راه مناسبی که انسان بتواند به همراه امکانات، خود را به این کشور برساند وجود ندارد. البته ما از کشورهای اسلامی و سازمان‌های حقوق بشری خواسته‌ایم که برای نجات مسلمانان میانمار تلاش کنند.
وی در پایان خطاب به مدعیان دفاع از اسلام، تصریح کرد: افرادی که به کشورهای اسلامی حمله کرده و موجب نابودی این مناطق شده اند اگر واقعا خود را مسلمان میدانند بهتر است به جای کشتن زنان و کودکان بیگناه سوری و عراقی، برای نجات مسلمانان میانمار اقدام کنند.
  انتهای پیام/

کد مطلب: 428617