۰
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز:

فرهنگ مبارزه با آمریکا در بطن جامعه نهادینه شود/بسیج پرچمدار استکبارستیزی است

امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: فرهنگ مبارزه با آمریکا و استکبار از پایه های انقلاب اسلامی است که در بطن جامعه نهادینه شده است.
فرهنگ مبارزه با آمریکا در بطن جامعه نهادینه شود/بسیج پرچمدار استکبارستیزی است
فرهنگ مبارزه با آمریکا در بطن جامعه نهادینه شود/بسیج پرچمدار استکبارستیزی است
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: بسیج ستاره فروزانی است که تا همیشه تاریخ در آسمان انقلاب اسلامی ایران نور افشانی میکند.
وی افزود: افرادی چون شهید فهمیده در جنگ تحمیلی و شهید حججی ها در دفاع از اسلام ناب محمدی بودند که همواره با خون پاک خود نهال انقلاب را آب یاری کرده و موجب اقتدار و بزرگی ایران در جهان شدند.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با اشاره به اینکه بسیج یکی از پایه های اصلی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم ستم پایه گذاری شده و بسیج هم به عنوان یک نهاد ضد استکباری از پایه های اصلی این انقلاب است و به همین دلیل هم همواره شاهد حملات دشمنان به این نهاد مردمی و انقلابی بوده ایم.
وی ادامه داد: هفته بسیج دانش آموزی یادآور دلاور مردی بسیجیان نوجوانی است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای کمک و یاری به مردم و کشور دریغ نکردند.
رسولی زاده با تاکید بر اینکه ملت ایران همه بسیجی و استکبار ستیز هستند، تصریح کرد: استکبار جهانی و سردمداران آمریکایی و غربی باید بدانند که این ملت برای دفاع از کشورشان آماده هستند و در برابر استکبار با تمام قدرت ایستادگی میکنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: 13آبان امسال همچون همیشه ملت بیدار ایران اسلامی با قدرت به میدان خواند آمد و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان آمریکایی و استکباری خواهند زد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428658