۰
سران طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان در واکنش به سخنان ترامپ عنوان کردند:

سپاه بازوی توانمند انقلاب و یاور محرومان/ترامپ از نابودی داعش وحشت کرده است/آمریکا نمیتواند در ایران تفرقه افکنی کند

در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سران طوایف و معتمدین اهل سنت سیستان و بلوچستان به این اظهارات واکنش نشان دادند.
سپاه بازوی توانمند انقلاب و یاور محرومان/ترامپ از نابودی داعش وحشت کرده است/آمریکا نمیتواند در ایران تفرقه افکنی کند
سپاه بازوی توانمند انقلاب و یاور محرومان/ترامپ از نابودی داعش وحشت کرده است/آمریکا نمیتواند در ایران تفرقه افکنی کند
به گزارش پاپایا،‌حسن درخشان در گفت و گو با خبرنگار جوان، با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ بر علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بی شک این اظهارات به دور از تفکر و عقل و سرشار از عصبانیت رئیس جمهور آمریکا، نشان دهنده شکست برنامه‌های شیطان بزرگ در خاورمیانه و عجز ناتوانی آنان در برابر اقدامات خیرخواهانه و ضد تروریستی سپاه پاسداران انقلاب و دیگر نیروهای مخلص و متدین نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه خشم و عصبانیت از سخنان ترامپ نمایان بود، افزود: سخنان غیرمعقول و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا را می توان نشانه ترس آنان از وحدت ملی در ایران و دیگر کشورهای اسلامی دانست و آن را نعمت ارزشمند دانست چرا که رفتار این به  ظاهر رئیس جمهور به خوبی به ما نشان داد که هرچه ما بهم نزدیکتر باشیم آنان بیش ار پیش نرسیده و این ترس را پشت خشم خود پنهان میکنند، در واقع آن چیزی که امروز باعث شده تا همگان نسبت به جمهوری اسلامی گرایش پیدا کرده و دشمنان نیز ذلیل شوند همین اخوت و برادری میان همه ادیان، اقوام و مذاهب است.
این معتمد و بزرگ طایفه اهل سنت با بیان اینکه امروزه دیگر چهره واقعی آمریکا برای همه ملت های جهان روشن و آشکار شده است، خاطرنشان کرد: سخنان ترامپ در واقع نشان دهنده عدم پایبندی آمریکا به برجام و برنامه های آن بود که همین موضوع یعنی خروج این کشور از برجام، موجب خواهد شد تا آمریکا در میان دوستان خود نیز بی اعتبار شده و دیگر هیچ فرد و کشوری به آنها اعتماد نکند.
وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران همواره در دل و جان ملت جای داشته است، بیان کرد: اقدامات سپاه در استان سیستان و بلوچستان و دیگر مناطق محروم کشور، برقراری نظم و امنیت کشور، ایجاد سامانه های دفاعی مستحکم و صدها اقدام مثبت دیگر از سوی این نهاد انقلابی باعث شده تا ملت بیش از پیش و هر روز بیشتر از روز قبل به این ارگان عشق بورزند.
درخشان ادامه داد: دستاوردهای بزرگ سپاه در منطقه خاورمیانه، برقراری امنیت در آب های بین المللی و کمک به برقراری امنیت در عراق و سوریه و همراهی با مردم این کشورهای مسلمان غیر قابل چشم پوشی است به گونه ای که اگر امروز شاهد نابودی داعش در عراق و سوریه هستیم و این گروهک سعودی اسرائیلی آخرین نفس های خود را میکشد تنها به خاطر همت والای دلیر مردان سپاه پاسداران در حمایت از مردم مظلوم و مسلمان این مناطق است.
وی با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه دلسوز مردم ایران نبوده و نخواهد بود، اذعان داشت: حمله به هواپیمایی مسافربری و کشتن صدها انسان بی گناه، طرح ریزی و اجرای انواع کودتاهای نظامی و نرم در ایران، تحریم های ظالمانه بر ضد ملت ایران، حمایت از گروهک های معاند و حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، حمله به کشتی ها و نفت کش های ایرانی در خلیج فارس و هزاران اقدام دیگر تروریستی، تنها بخش کوچکی از جنایات این شیطان بزرگ بر ضد ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
این معتمد اهل سنت شهرستان سرباز استفاده ترامپ از واژه جعلی خلیج عربی را نه تنها یک اشتباه گفتاری و یا نوشتاری ندانست بلکه آن را یک اقدام عمدی برای جلب رضایت آل سعود دانست و گفت: رئیس جمهور آمریکا که در سفرش به عربستان به خوبی رویکرد جنگ طلبانه خود را به نمایش گذاشت و در یک شوی تبلیغاتی توانست مقدار زیادی سلاح به اعراب بفروشد با این اقدام در صدد جلب رضایت آنان و ایجاد تنش در منطقه بود اما این اقدام به دور از عقل و منطق ترامپ باعث شد تا آن اندک افراد ظاهر بینی که تصور میکردند آمریکا بهشت روی زمین و مهد تمدن بشری است هم بیدار شده و این کشور بیش از پیش در میان ایرانیان منفور شود و موضع گیری میلیونی ملت ایران در شبکه های اجتماعی نیز پاسخ محکمی به یاوه گویی های آنان شد.
وی همچنین با اشاره به سخنی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با شناخت خوبی که از شیطان بزرگ داشتند به زیبایی فرمودند: "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" و امروزه تجلی این سخن گرانبها را
ما به واقع مشاهده میکنیم چراکه با وحدت و یکدلی که در میان اقشار مختلف جامعه شاهد آن هستیم به خوبی میدانیم که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
 
اظهارات بی پایه و اساس رئیس جمهوری آمریکا نشان از ضعف استکبار دارد
محمد مهدی گرگیچ یکی دیگر از سران طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار جوان، با تاکید بر اینکه اظهارات بی پایه و اساس رئیس جمهوری آمریکا بر ضد ملت ایران نشان از ضعف استکبار در برابر نیروی اراده ماست، اظهار داشت: این وحدت ملی و هم بستگی و یک دلی ملت ایران است که باعث شده تا امروزه دشمنان از ما تا این اندازه ترس داشته باشند و در واقع همین وحدت مردم و مسئولان در کنار افزایش توان دفاعی بهترین جواب به این یاوه گویی های دشمنان دیرینه ملت و انقلاب اسلامی ایران است.
وی با محکوم کردن سیاست های بی خردانه و به دور از عقل و منطق ترامپ، افزود: بی شک هر انسان عاقل و بی طرفی که سخنان رئیس جمهور آمریکا را شنیده باشد به شخصیت بی ثبات ترامپ و ترس آشکار آنان از وحدت و امنیت موجود در ایران پی برده است.
سر طایفه گرگیچ با تاکید بر اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام و ملت ایران هستند، عنوان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران بوده و هستند و این دشمنی ها از ابتدای انقلاب تاکنون بارها و بارها تکرار شده و هر بار به نوعی سران و دولت مردان این کشور استکباری به ملت ایران حمله کرده اند، یک بار با حمله به هواپیمای مسافر بری و بار دیگر با حمایت از متجاوزان، بار دیگر با تجهیز و حمایت مالی از گروه های تروریستی، اما همواره ملت ایران در برابر این اقدامات ایستادگی کرده و پاسخ دندان شکنی به آنان داده اند که سخنان جدید ترامپ هم ناشی از ترس وی از ملت ایران است.
وی ادامه داد: موضع گیری به دور از انصاف رییس جمهوری آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شد تا ملت ایران یک صدا و یک پارچه در برابر سخنان وی به پا خواسته و آن را محکوم کنند و به این دشمن دیرینه ملت و انقلاب بفهمانند که سپاه بازوی توانمند انقلاب و یاور محرومان است و این ارگان انقلابی همواره در قلب ملت ایران و همه مردم مظلوم و ستم دیده جهان جای دارد.
 گرگیچ با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق محروم کشور، بیان کرد: سپاه در طول سالهای پس از انقلاب همواره در هر نقطه ای از ایران به دنبال رفع محرومیت های موجود بوده و هیچ گاه اجازه نداده است پای متجاوزان به خاک ایران گذاشته شود، سپاه به عنوان نیرویی مردمی و انقلابی همواره آماده حمایت از محرومان و حل مشکلات آنان بوده و همین خصوصیت مردمی بودن و یاور مظلومان بودن آن است که موجب شده تا سپاه به عضوی جدایی ناپذیر از ایران تبدیل شود.
وی تصریح کرد: برپایی بیمارستان های صحرایی، حمایت از کسب و کارهای خانگی، کمک به ساخت مدارس و خانه های محرومین، ساخت راه های روستایی و شهری، برقراری امنیت پایدار در منطقه و صدها اقدام دیگر گوشه ای از فعالیت های سپاه در سیستان و بلوچستان است که موجب شده مردم این استان محروم کمتر درد و رنج فقر را حس کنند.
این معتمد اهل سنت با تاکید بر اینکه همه مردم سیستان و بلوچستان جانشان را برای سپاه میدهند، عنوان کرد: درواقع سپاه و بسیج در سیستان و بلوچستان تاجایی با گوشت و خون مردم یکی شدند که ساکنان این استان مرزی حاضر هستند جانشان را فدای این ارگان انقلابی کنند و در برابر هر زیاده گویی ایستادگی کنند.
 
اظهارات ترامپ اوج بی‌عقلی و نادانی او را به نمایش گذاشت
خدابخش میربلوچ زهی نیز در گفت و گو با خبرنگار جوان، با بیان این مطلب که صحبت‌های ترامپ موجب اتحاد ملی در ایران شد، گفت: سخنان رئیس جمهور آمریکا نه تنها موجب دودستگی در ایران نشد بلکه گفته های پر از دروغ و خشم این فرد که ناشی از ترس آمریکا از ملت ایران بود موجب شد تا بار دیگر همه اقشار و اقوام ایرانی در یک حرکت ملی به او پاسخ داده و از او بیزاری جویند.
وی افزود: چیزی که به روشنی در سخنان ترامپ مشهود بود فشارهای زیادی است که از سوی اسرائیل و آل سعود به وی وارد شده است و او میخواست با خشم و دروغ حامیان استکباری خود را راضی کند که تنها خود را رسوا کرده و بیش از پیش در پیش چشم ملت های جهان خار شد.
میربلوچ زهی با اشاره به اینکه بیانات و اظهارات ترامپ اوج بی‌عقلی و نادانی او را به نمایش گذاشت، بیان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی که نشان از عدم شناخت وی و مشاورانش از سیاست خارجه، تاریخ جهان و فرهنگ ایران داشت میخواست ایران را به چیزی متهم کند که سالهاست خود آمریکا آن را بر ضد این ملت پیاده میکند.
وی ادامه داد: یعنی میشود رئیس جمهور آمریکا نداند ملت ایران دارای فرهنگ، هویت و تمدنی دیرینه هستند و مبارزه با مستکبران و دفاع از حقوق انسان‌ها در ذات این ملت بزرگ جای دارد! آمریکا در حالی ملت ایران را به گسترش تروریسم متهم میکند که خود بزرگترین حامی داعش و دیگر گروه های تروریستی جهان است و ایران بزرگترین مبارزه کننده در برابر این گروه های تروریستی است.
سر طایفه میربلوچ زهی با اشاره به اظهارات ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اذعان داشت: با نگاهی به جنگهای نبی مکرم اسلام با کفار میتوان فهمید که سپاه امروزه هان چیزی را دارد که اصحاب حضرت محمد(ص) داشتند و آن نیروی ایران به خدا و گذشت از جان برای هدفی والاست، شاید توانمندی ارتش آمریکا از نظر تکنولوژی و سلاح از سپاه بیشتر باشد که البته به آن هم شک دارم، اما آن چیزی که تنها سربازان و پاسداران کیان انقلاب اسلامی ایران دارند و ارتش های استکباری از داشتن آن محروم هستند نیروی ایمان، گذشت، جان فشانی و باور به راهی است که در پیش دارند.
وی خاطرنشان کرد: اگر همین پاسداران و نیروهای انقلابی ایران نبودند داعش نه تنها سوریه و عراق را تصرف کرده بود بلکه اینک بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی نیز درگیر جنگهای خانمان سوز این گروه سعودی اسرائیلی بودند.
این معتمد اهل سنت با تقدیر از اقدامات محرومیت زدایی و امنیتی سپاه در سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: بسیاری از مردم این استان رفاه و آبادانی شهر و روستای خود را مدیون سپاه هستند چرا که این میروی انقلابی در طول سال های پس از پیروزی انقلاب به خوبی در کنار ملت بوده و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم مناطق محروم کشور به خصوص سیستان و بلوچستان دریغ نکرده است.
 
آمریکا تروریست پرورترین کشور جهان
محمد رضا شاهوزهی هم در گفت و گو با خبرنگار جوان با بیان این مطلب که استکبار به سرکردگی آمریکا اتحاد، وحدت ملی و یک پارچگی ایران را نشان گرفته است، اظهار داشت: آمریکا سالهاست با اقدامات و رفتار دوگانه خود نشان داده است که به دنبال ایجاد دودستگی در میان ملت و دولت ایران هستند اما اقدامات خوب ما در برابر این نقشه ها به آنان نشان داده است که ملت ایران هراسی از این توطئه‌ها نداشته و همواره سربلند از این آزمایش بیرون آمده اند.
وی با تاکید بر اینکه به طور کلی آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد، افزود: به طور کلی شیطان بزرگ به عنوان دشمن اصلی ملت ایران با اصل نظام و انقلاب اسلامی ایران مشکل داشته و تمامی موضوعاتی همچون انرژی صلح آمیزهسته‌ای، حقوق بشر و همچنین توان دفاعی و موشکی ما به عنوان بهانه عنوان میشود تا قدم به قدم بتوانند پیشرفت کرده و نفوذ کنند.
شاهوزهی اذعان کرد: استکبار از توافق هسته ای به ‌عنوان یک ابزار فشار بر علیه کشور ما استفاده میکند و حتی با تصویب قانون جدید تحریم‌ها خود برجام را زیرپا گذاشته اما ما را ملزم به رعایت آن میکنند و اگر در دیگر مسائل کشور همچون موضوع هسته ای این گونه ضعیف برخورد کنیم بی شک آنان به خواسته های خود خواهند رسید اما ملت ایران با پاسخ کوبنده به ترامپ گوش زد کردند که توان دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.
 وی با اشاره به اظهارات احمقانه رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه پاسداران و حمله به این نهاد ارزشی، بیان کرد: حمله به نهادی چون سپاه چیزی تازه نیست، دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب همواره علیه کشور ما توطئه کردند و همیشه هم بهترین ارگان ها و اشخاص را هدف قرار میداده اند که این خود دلیلی بر ارزش والای سپاه پاسداران به عنوان نیرویی کار آمد در محرومیت زدایی و تامین امنیت ملی است.
 شاهوزهی ادامه داد: در حالی آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تروریست بودن متهم میکند که دیگر همه کشورها و ملت های جهان میدانند همه تروریست‌های دنیا و از جمله داعش دست پرورده آمریکا بوده و با حمایت مستقیم آنان مردم  بیگناه را به خاک و خون میکشند.
وی با تاکید بر اینکه متهم کردن سپاه به معنی اتهام زدن به همه مردم ایران است، تصریح کرد: سپاه در دل مردم ایران جای دارد و هر کسی که بخواهد به این ارگان مردمی اتهام بزند با تمامی ملت ایران روبه رو خواهد شد همانگونه ای که پس از اظهارات ترامپ شاهد موج حمایت از سپاه و پاسخ های کوبنده به سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا از سوی همه اقوام، مذاهب و گرایش های سیاسی در کشور بودیم.
این معتمد اهل سنت سپاه را حامی محرومان و مستضعفان دانست و گفت: هیچ کس نمیتواند اقدامات مثبت سپاه را در سیستان و بلوچستان و دیگر مناطق محروم کشور انکار کند، امروزه در هر شهر و روستای دور افتاده این استان شاهد انجام پروژه های آبادانی و محرومیت زدایی سپاه هستیم به گونه ای که بسیاری از دانش آموزان مناطق محروم سیستان و بلوچستان تنها به همت سپاست که میتوانند تحصیل کرده و برای آینده کشور ثمر بخش باشند.
 
حفظ اتحاد و انسجام ملی مهم‌ترین راهبردها بر علیه آمریکاست
بشیر احمد ریگی در گفت و گو با خبرنگار جوان، با اشاره به اینکه ترامپ در جهان به یک فرد احمق معروف شده است، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا در چند ماه گذشته بارها با اقدانات و سخنان خود اوج حماقت خود را به نمایش گذاشته و به درستی واقعیت های درونی خود را به ملت های جهان نشان داده است.
وی افزود: سخنان ضد ایرانی ترامپ ناشی از ترس و هراس وی از ملت ایران است و این مهم را میشد به روشنی در کلام و چهره  او دید.
ریگی با تاکید بر اینکه وحدت ملی و اتحاد میان اقوام مختلف موجب ترس بیگانگان شده است، بیان کرد: هیچ چیزی در دنیا به اندازه وحدت ملی میان ملت و دولت ایران کشورهای استکباری را به وحشت نمی اندازد آنان میدانند که ملت ایران همواره پشت انقلاب اسلامی خود ایستاده اند و هیچ گاه دست از حمایت های خیرخواهانه نسبت به ملت های مظلوم جهان بر نخواهند داشت.
وی ادامه داد: جهان استکبار بارها طعم شکستن نقشه های شوم خود را چشیده و همواره این برادری و اخوت مایه نابودی نقشه های آنان شده است که در همین ده روز گذشته نمونه ای از وحدت و یکپارچگی را پس از سخنان رئیس جمهور آمریکا شاهد بودیم به گونه ای که از هر قشر، دین، مذهب و تمایلات سیاسی و جناحی همه ملت ایران یک صدا در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده و پاسخی کوبنده به ترامپ و ترامپ دوستان دادند.
این سر طایفه اهل سنت حفظ اتحاد و انسجام ملی را یکی از مهم‌ترین راهبردها بر علیه آمریکا دانست و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از آغازین روزهای انقلاب اسلامی به دنبال تخریب این انقلاب نوپا بود اما با یاری خدا و رهنمود های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و جانشین بر حق ایشان امام خامنه ای، این ملت همواره توانسته است تا با  غیور مردی و دیندار کشور را از گرداب بلا حفظ کنند.
وی اذعان داشت: سپاه پاسداران نیز به دلیل داشتن رویکردی مردمی، امنیتی و محرومیت زدایی همواره در خط اول حملات دشمنان نظام به خصوص آمریکا و دیگر کشورهای استکباری بوده است که نمونه آن را در سخنان ضد ایرانی ترامپ مشاهده کردیم.
ریگی با تاکید بر اینکه سپاه حامی ملت های مظلوم جهان است، خاطرنشان کرد: استکبار از اقدامات خیرخواهانه سپاه در منطقه و مبارزه این نهاد انقلابی با داعش به وحشت افتاده است و میخواهد با تهدید و تحریم جلوی برقراری امنیت در منطقه را سد کند اما این گونه اقدامات هیچ گاه نتوانسته است جلوی نگاه مثبت و خیرخواهانه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران را بگیرد.
وی با تقدیر از حمایت همه جانبه ملت ایران از سپاه و پاسخ کوبنده آنان با رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: ملت ایران به آمریکا و متحدانش نشان دادند که سپاه و دیگر نهادهای امنیتی ایران در قلب ملت جای داشته و هیچ متجاوز خارجی نمیتواند این عشق را از دلهای ما بیرون کند.
این معتمد اهل سنت بیان داشت: نگاه به دور از تبعیض سپاه در کمک به مردم محروم سیستان و بلوچستان زبانزد خاص و عام است به گونه ای که بیش از نیمی از مردم این استان بارها از امکاناتی چون بیمارستان های مجهز صحرایی و کمک های دیگر سپاه سود برده اند و بسیاری از جوانان این استان توانسته اند با استفاده از طرح های اشتغال زایی این ارگان مقدس به کار مشغول شوند.
 
سپاه سدی محکم در برابر تروریسم و محرومیت
هوشنگ نارویی یکی دیگر از معتمدین و سران طوایف سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار جوان، با بیان این مطلب که بی شک ترامپ یک انسان عجیب و مرموز است، اظهار داشت: در ماه های اخیر چیزی که به روشنی مشهود بود عدم تعادل روانی رئیس جمهور آمریکا در سخن گفتن و رفتار های وی بود و با توجه به اینکه وی خیلی زود تحت تاثیر جو حاکم قرار میگیرد باید گفت که فشارهای موجود از سوی اسرائیل و آل سعود از یک سو و اظهار نظرهای مخالفان وی در آمریکا از سوی دیگر باعث شد تا او در یک اقدام قابل پیش بینی اما غیر عقلانی و سخیف به ایران حمله کرده و چنین سخنان کودکانه ای بر زبان آورد.
وی افزود: سخنان ترامپ نشان داد که نه تنها او بلکه هیچ میئول دیگری در آمریکا نمیخواهد به برجام پایبند بوده و آن را اجرا کند که این موضوع از یک سو نشان دهنده مشکلات پیش روی برجام و از سوی دیگر نشان دهنده دوری هرچه بیشتر آمریکا از متحدان اروپایی خود است.
نارویی با تاکید بر اینکه در حال حاضر قانون جنگل و منم منم بر هیات حاکمه آمریکا حکم فرما شده است، بیان کرد: ترامپ در سخنان خود تنها به دنبال راضی نگاه داشتن اسرائیل و آل سعود بود و خشم وی از شکست داعش به دست مقاومت اسلامی نیز در سخنان وی مشهود بود که این گونه ادبیات آمریکایی برای ملت ایران چیز تازه ای نیست و ما با آن به صورت کامل آشنا هستیم.
وی ادامه داد: کشوری که خود حامی تروریسم در جهان بوده و از دولت های کودک کش حمایت مالی و تسلیحاتی میکند به ایران تهمت حمایت از تروریسم میزند که این جمله خود به تنهایی برای همه ملل جهان همچون سندی محکم برای جنون و دیوانگی ترامپ است.
 این معتمد اهل سنت استفاده از واژه جعلی خلیج عربی از سوی رئیس جمهور آمریکا را هم ترفندی برای راضی نگاه داشتن آل سعود دانست و گفت: ترامپ از سیاست و تاریخ جهان هیچ نمیداند، کسی که تنها شناختش از زندگی قمار و خون ریزی است چه میداند که هر صحبتش چه غوغایی در جهان برپا خواهد کرد، شاید هیچ وقت حتی تصورش را نیز نمیتوانست بکند که حمله به سپاه و استفاده از این نام جعلی موجب می شود همه ملت ایران یک صدا به او اعتراض کرده و اندک خود فروختگان داخلی نیز دیگر نتوانند کاری از پیش ببرند.
 وی با تاکید بر اینکه جانیان و حامیان تروریسم خود را مدافع حقوق بشر میدانند، بیان کرد: چگونه می شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که همواره در خط مقدم مبارزه با ترور و تروریست قرار داشته و برای دفاع از ملت های مظلوم منطقه در برابر داعش که ساخته و پرداخته غرب و آمریکاست عزیزانی چون محسن حججی ها را فدا کرده است تروریست دانست مگر اینکه این ارگان انقلابی سدی محکم در برابر زیاده خواهی های آنان باشد.
نارویی اذعان داشت: امروز همه کشورها و ملت های جهان به خصوص آمریکایی ها می دانند که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران همیشه تاریخ در صف نخست مبارزه با تروریسم قرار داشته است اما چون خودشان حامیان تروریسم هستند میخواهند به این شیوه میان سپاه و ملت ایران فاصله بی اندازند اما این آرزو را به گور خواهند برد.
وی با بیان ای مطلب که ملت ایران هیچ گاه اقدامات سپاه در رفع محرومیت و برقراری امنیت را فراموش نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: برنامه های سپاه در رفع محرومیت و حمایت از مردم محروم مناطق مختلف کشور تاجایی گسترده و چشمگیر است که هیچ کس نمیتواند آن را انکار کند که همین حمایت میلیونی ملت از سپاه در برابر سخنان ترامپ گواهی روشن بر این ادعاست.
 
 سپاه گوهرناب انقلاب اسلامی ایران است
باران دورازهی نیز در گفت و گو با خبرنگار جوان، با بیان این مطلب که سیاست آمریکا بر پایه دروغ بنا شده است، اظهار داشت: از کشوری که پایه و اساس آن بر دروغ استوار است و همواره رئیس جمهورهای آن با به کارگیری شیوه هایی چون دروغ، ریا و نیرنگ پای کار آمده اند و همواره نیز با ملت های آزاده ای چون ایران دشمنی داشته اند انتظاری غیر از این نمیتوان داشت.
وی افزود: سخنان ترامپ سراسر دروغ بود و این را همه ملت های جهان میدانند و بر هیچ کس پوشیده نیست که رئیس جمهور آمریکا میخواهد با حمله به ایران و سپاه از زیر فشارهای که از سوی اسرائیل بر او وارد میشود شانه خالی کند.
دورازهی با تاکید بر این مطلب که خشم آمریکا از شکست داعش به روشنی مشخص است، بیان کرد: آمریکایی ها وقتی دیدند فرزند مشترک آنان با آل سعود و اسرائیل روزهای پایانی عمر خود را سپری میکند با عصبانیت به ملت ایران تهمت حمایت از تروریسم زده و میخواهند با این اقدام زمانی هرچند اندک برای ادامه حیات داعش بخرند اما پاسخ کوبنده ملت ایران به سخنان سخیف ترامپ همه نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.
وی ادامه داد: ملت ایران با بینش خوب سیاسی و شناخت خوبی که از استکبار جهانی دارند در یک اقدام خود جوش اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و ثابت کردند تا ابد پای این انقلاب خواند ایستاد.
این معتمد اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که سپاه و ملت ایران دو عضو جدایی ناپذیر از هم هستند، خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان نیرویی مردمی و پای کار همواره در کنار ملت ایران بوده و در هر مکان و زمانی برای یاری رساندن به محرومان جامعه حاضر بوده هست که همین خصوصیت آن را تا این اندازه در دلهای ایرانیان جای داده است.
 وی اذعان داشت: دفاع جانانه از آب و خاک ایران، ساخت مدارس، ساخت راه ها و سدها، حمایت از کسب و کار خانگی و اقتصاد مقاومتی و برپایی مراکز درمانی رایگانی چون بیمارستان های فوق تخصصی صحرایی سپاه در جای جای کشور تنها گوشه ای از اقدامات این غیور مردان سبز پوش انقلاب اسلامی است.
دورازهی با تقدیر از اقدامات ارزشمند سپاه در استان، گفت: هر نقطه از خاک سیستان و بلوچستان به خون یکی از شیرمردان سپاه عطرآگین شده است تا امنیت در این منطقه برقرار شود و هیچ شهرو روستایی در این استان نیست که سپاه برای آبادانی آن تلاش نکرده و قدمی مثبت برنداشته باشد که اینها تا ابد در ذهن مردمان این استان خواهد ماند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه سپاه گوهرناب انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: هیچ کس نمیتواند بر چهره زیبای این گوهر ناب خط انداخته و آن را در پیش ملت ایران و مردم جهان بدنام کند چراکه دیگر کسی در جهان وجود ندارد که نداند سپاه عامل امنیت در بسیاری از مناطق جهان بوده و اگر اقداماتش بر ضد داعش نبود اینک داعش در بسیاری از کشورهای اروپایی به کشتار مردم مشغول بود.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428659