۰
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

نمایشگاه عکس و پوستر بسیج در راسک برپا شد+تصاویر

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی نمایشگاه عکس و پوستر بسیج در دبیرستان پسرانه شهید طباطبایی راسک برپا شد.
نمایشگاه عکس و پوستر بسیج در راسک برپا شد+تصاویر
نمایشگاه عکس و پوستر بسیج در راسک برپا شد+تصاویر
به گزارش پاپایا، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و آشنایی دانش آموزان با آرمان های انقلاب اسلامی، خطرات شبکه های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان، نمایشگاه عکس و پوستر بسیج با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و شناخت حملات نرم دشمنان در دبیرستان پسرانه شهید طباطبایی راسک برپا شد که مورد توجه معلمان و دانش آموزان قرار گرفت.
در همین رابطه مسئول بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر لزوم آشنایی دانش آموزان با آرمان های انقلاب اسلامی و تهدیدات دشمنان، اظهار کرد: این نمایشگاه عکس فرصت خوبی است تا نسل امروز انقلاب با دست آوردهای جمهوری اسلامی ایران و  تهدیدات نرم و سخت دشمنان انقلاب آشنا شوند.
وی افزود: شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نمونه بازی از جنگ نرم دشمنان انقلاب است که نسل جوان و نوجوان کشور را نشانه گرفته است.
حسین داوطلب در پایان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه گوشه ای از رشادت های رزمندگان شهدا و جانبازان را در هشت سال دفاع مقدس به معرض نمایش عموم قرار گرفته است، تصریح کرد: دانش آموزانی که جنگ را تاکنون ندیده اند با تماشای این عکسها با حال و هوای جنگ و جبهه و شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428662