۰
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز:

شهدا چراغ راهنما و الگوی نسل امروز/شهید فهمیده بهترین الگو برای دانش آموزان کشور

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز گفت: شهدا چراغ راهنمای نسل امروز و خانواده شهدا نیز سند عزتمندی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران برای همه جهانیان هستند.
شهدا چراغ راهنما و الگوی نسل امروز/شهید فهمیده بهترین الگو برای دانش آموزان کشور
شهدا چراغ راهنما و الگوی نسل امروز/شهید فهمیده بهترین الگو برای دانش آموزان کشور
به گزارش پاپایا، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز، رئیس آموزش پرورش راسک، بخشدار پیشین و تنی چند از مسئولین و دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز با حضور در منزل شهید خردسال عمران زرنما یکی از شهدای وحدت این شهرستان با خانواده های این شهید گرامی دیدار و از آنها تقدیر کردند.
در این دیدارها که در منزل پدر شهید عمران زرنما انجام شد خانواده این شهید عزیز با ذکر خاطرات این وی برای حاضرین یاد و خاطره شهدای وحدت و دانش آموز را گرامی داشتند.   سرهنگ نادر شهرکی در این دیدار با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده، اظهار داشت: سالروز شهادت این شهید گرانقدر که از سوی امام خمینی(س) به عنوان «رهبر» معرفی شدند، به عنوان روز نوجوان نامگذاری شده است تا برای همیشه تاریخ انقلاب اسلامی ایران نمایانگر اوج بزرگی و عظمت این شهید و راه ایشان باشد.
وی افزود: دانش آموزان امروز جامعه ایران باید شهدایی چون شهید فهمیده را الگوی رفتاری خود قرار دهند چرا که این عزیزان نوجوان و کودک در دوران دفاع مقدس، همگام با دیگر اقشار ملت به پیام امام راحل و رهبر خود لبیک گفته و در عرصه‌ی مبارزه با ظلم و ستم رژیم بعث پا به میدان مبارزه گذاشتند و با شهادت خود در این راه به عالیترین مقام الهی رسیدند.   جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه خانواده شهدا سند عزتمندی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران هستند بیان کرد: این گونه دیدارها باعث می‌شود تا علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد شهدا، با همنشینی خانواده شهدا به کسب نورانیت، معنویت و شوق و شعف مشغول شویم.   وی در پایان با تقدیر از روحیه وحدت آفرین خانواده شهدا، تصریح کرد: شهدا با حرکت در خط ولایت به همه شعارها و آرمان های  انقلاب اسلامی عملی کردند و راه صد ساله را یک شبه پیمودند، ما نیز باید در راه این عزیزان قدم برداریم چراکه شهدا تا ابد الگو و چراغ راه ما خواهند بود .       انتهای پیام/
کد مطلب: 428664