۰
توسط دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز؛

مزار شهدای وحدت پیشین غبارروبی و عطرافشانی شد+تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی مزار شهدای وحدت پیشین، توسط دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز غبارروبی و عطرافشانی شد.
مزار شهدای وحدت پیشین غبارروبی و عطرافشانی شد+تصاویر
مزار شهدای وحدت پیشین غبارروبی و عطرافشانی شد+تصاویر
به گزارش پاپایا، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده، دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز و تنی چند از مسئولان شهرستانی با حضور در گلزار شهدای وحدت پیشین مزار این شهیدان والامقام را غبار روبی و عطرافشانی کردند.
در این مراسم دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز به منظور تجدید میثاق با آرمانهای والای شهیدان و تجلیل از رشادت های آنان با حضور بر مزار شهدای وحدت و شهید دانش آموز عمران زرنما با قرائت فاتحه، شستن قبور شهدا با گلاب و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
سرهنگ نادر شهرکی در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان کشور و معرفی راه والای این عزیزان به جوانان و نوجوانان امروز جامعه از اهداف اصلی اینگونه مراسمات است.   وی افزود:چیزی که موجب پرورش مدافعان اسلام ناب محمدی و نابودی داعش و تفکر نکفیری بود همین پای بندی جوانان و نوجوانان کشور به اندیشه های شهدا بود که موجب شد تا دنیای استکبار همچون همیشه سیلی محکمی از ملت ایران بخورد.   جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه شهدا چراع راهنمای نسل امروز کشور هستند، تصریح کرد: حضور دانش آموزان در این مراسمات موجب می شود تا این عزیزان با سیره شهدا آشنا شده و برای ادامه دادن راه شهدای انقلاب با یک دیگر هم پیمان شوند.                                               انتهای پیام/
کد مطلب: 428666