۰
در حاشیه راهپیمایی 13آبان عنوان شد؛

13آبان روز به صدا در آمدن ناقوس مرگ آمریکا/ راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ/انقلاب اسلامی ما دیگر جهانی شده است

مسئولین شهرستان سرباز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان با اعلام انزجار از سیاسیت های شیطان بزرگ، راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ دانستند.
13آبان روز به صدا در آمدن ناقوس مرگ آمریکا/ راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ/انقلاب اسلامی ما دیگر جهانی شده است
13آبان روز به صدا در آمدن ناقوس مرگ آمریکا/ راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ/انقلاب اسلامی ما دیگر جهانی شده است
به گزارش خبرنگار پاپایا، مردم انقلابی شهرستان سرباز بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان ماه و سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و مرگ بر استکبار خشم و انزجار خود را از سیاست های دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا نشان داده و از ملت های مظلوم جهان حمایت کردند.
در راهپیمایی امروز در شهرستان سرباز اقشار مختلفی از مردم حضور داشته و از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و اهل سنت دوش به دوش هم فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند، همچنین دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در این مراسم تداوم جریان استکبار ستیزی را مورد تاکید قرار دادند و در بیانیه‌ای اعلام کردند که با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها از پای نخواهند نشست و آماده نثار جان خود در راه ولی امر خود هستند.
 
هیچگاه می توان به آمریکا اعتماد کرد
در حاشیه این راهپیمایی ضد استکباری امام جمعه شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با یادآوری خاطرات و مجاهدات دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی به زوایای پیدا و پنهان دخالت های سفارت آمریکا در کشور پرداخت و گفت: در واقع به دلیل اوج خباثت سردم داران استکباری کشورهای غربی هیچ گاه نمی توان به آمریکا و دیگر کشورهای استکباری اعتماد کرد و لازم است تا مسئولان کشور با هوشیار بیشتری به مسائل نگاه کنند چرا که این شیطان بزرگ همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: آمریکایی ها با دخالت های همیشگی که در سال های قبل از انقلاب و پس از آن در کشور انجام دادند باعث تنش ها و مشکلات بسیاری در اوضاع سیاسی ایران شدند و اینک نیز با اینکه به روشنی برجام را نقض کرده و اعلام میکند به آن پایبند نیست ایران را متهم به عدم پایبندی به برجام میکند.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور با اشاره به اهمیت گرامی داشت 13 آبان، خاطرنشان کرد:  در این روز مهم بود که دانشجویان بصیر و فهیم ایران با حمله به سفارت آمریکا این لانه جاسوسی را تسخیر کردند و به جهانیان نشان دادند آمریکایی ها حتی در روابط دیپلماتیک هم به دنبال جاسوسی و خراب کاری هستند.
وی در پایان با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، تصریح کرد: حضور پرشور شیعه و سنی در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار و حامیان فتنه بود و این اتحاد مثال زدنی مردم در این شهرستان نمونه ای از برادری و وحدت ملت مسلمان ایران است.

13 آبان طلسم و بت ابرقدرت ها را شکست
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز نیز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: امروزه عدم توانایی استکبار در حل بحران های منطقه ای موجب شده تا دیگر بت ابر قدرت ها شکسته شود و جهانیان بدانند که دیگر استکبار جهانی نمی تواند به ملت های آزاده آسیبی وارد کند.
وی افزود: حماسه 13 آبان برای ابد در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود چرا که پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، خط دفاعی آمریکا، که همیشه به وسیله آن در جهان رعب و وحشت ایجاد می کرد فرو ریخت و در ادامه آن نیز خبر شکست های پیاپی آمریکا در بُعد حرکات نظامی و دیپلماسی برای نجات گروگان ها، اسطوره غیرقابل نفوذ بودن آمریکا را درهم شکست تا ملت های آزاده جهان بدانند قدرت آمریکا تنها یک دروغ بزرگ بوده و آمریکا همچون طبلی تو خالی است.
سرهنگ پاسدار نادر شهرکی با اشاره بر لزوم شناخت راه های نفوذ دشمنان و سد کردن این راه ها با بصیرت و آگاهی ملی، بیان کرد: مسئولین ما باید هشیار بوده و نباید اجازه دهند تا نفوذی ها در کشور ما جای  برای خود داشته باشند، و ملت فهیم ایران نیز باید با بصیرت سیاسی و تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری در برابر استکبار و نقشه های دشمنان هوشیار باشند.
وی در پایان با تقدیر از حضور پرشور و دشمن شکن مردم شهرستان سرباز در راهپیمایی 13 آبان، تصریح کرد: این حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، باعث تقویت نظام و ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان خواهد شد.
 
راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ
رئیس دانشگاه پیام نور راسک نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، سیزدهم آبان ماه را روز ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی و وحدت همیشگی امت اسلامی در برابر زیاده خواهی استکبار دانست و اظهار داشت: این روز را می توان نمونه ای از بیداری همیشگی دانشجویان ایران در برابر نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی دانست چراکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی شاه، دانشجویان پیرو خط امام با بصیرت، آگاهی و آن فهم انقلابی که داشتند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و راه نفوذ و دخالت استکبار جهانی را در انقلاب ملت ایران بستند تا همچون چراغی روشن راه را برای دیگر ملت های آزادی خواه جهان نمایان کنند.
وی ادامه داد: دانشجویان ما ثابت کرده اند که همواره با بصیرت و فهم سیاسی، انقلاب خود را در برابر سناریوهای دشمن بیمه کرده و هرگز ذلت نخواهند پذیرفت و نخواهند گذاشت تا غربی ها به خود اجازه دخالت در امور کشور ایران را بدهند.
عبدالملک شهنواز خالقدادی با تاکید بر اینکه آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: عدم پایبندی به برجام و صحبت های ضد ایرانی ترامپ نمونه بارزی از دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است، آنان نه تنها هیچ باوری به برجام نداشته بلکه از آن بر علیه ملت ایران استفاده میکنند و میخواهند از این طریق برای خود راه نفوذی به کشور ایجاد کنند.
وی در پایان با تقدیر از حضور پرشور دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی 13آبان، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ایرانی به خوبی نشان داده اند که همواره پیرو انقلاب بوده و شناخت خوبی از استکبار جهانی دارند که حضور امروز آنان نیز پاسخ محکمی به زیاده خواهی های دشمنان بود.

لازم به ذکر است که در پایان این راهپیمایی بیانیه 13 آبان قرائت شد و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428678