۰
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز خبر داد:

رفع تصرف میلیاردی زمین های دولتی در سرباز/۵ هکتار از اراضی ملی از چنگال سودجویان آزاد شد

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از رفع تصرف ۵ هکتار از اراضی ملی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
رفع تصرف میلیاردی زمین های دولتی در سرباز/۵ هکتار از اراضی ملی از چنگال زمین خواران آزاد شد
رفع تصرف میلیاردی زمین های دولتی در سرباز/۵ هکتار از اراضی ملی از چنگال زمین خواران آزاد شد
سرهنگ سیامک مرادی در گفت و گو با پاپایا، با اشاره رفع تصرف ۵ هکتار از اراضی ملی در شهرستان سرباز، اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تصرف غیر قانونی ۵ هکتار از اراضی ملی بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط پلیس، مشخص شد ۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی در یکی از مناطق شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال توسط فردی به صورت غیر قانونی مورد تصرف قرار گرفته شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با اشاره به دستگیری فرد متخلف، بیان کرد: این متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی ادامه داد: تصرف بی‌رویه اراضی دولتی حاشیه شهرها موجب ایجاد سکونت‌گاه‌های غیر رسمی می‌شود که این موضوع تبعات منفی امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، معیشتی را به دنبال خواهد داشت.
مرادی در پایان با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: شهروندان در زمان خريد زمين و ملك در خصوص اسناد قانوني از قبيل سند از سازمان هاي مربوطه استعلام بگيرند تا گرفتار افراد کلاه بردار نشوند و درصورت مشاهده و اطلاع از  هرگونه تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو، مراتب را برای پیگیری به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
لازم به ذکر است که 24 آذرماه سال گذشته نیز بیش از 10 هزار متر از اراضی ملی شهر پیشین از توابع شهرستان سرباز با هوشیاری پلیس و اداره راه و شهرسازی این شهرستان رفع تصرف شد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428722