۰
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار:

واردکننده غیرقانونی تلفن همراه نقره داغ شد/کشف ۱۷۰ موبایل قاچاق در نیکشهر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار گفت: با هوشیاری مأمورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نیکشهر خودروی حامل 170دستگاه موبایل قاچاق در این شهرستان توقیف شد.
واردکنندگان غیرقانونی تلفن همراه به کشور نقره داغ شدند/کشف 170 موبایل قاچاق در نیکشهر
واردکنندگان غیرقانونی تلفن همراه به کشور نقره داغ شدند/کشف 170 موبایل قاچاق در نیکشهر
محمود میرشکار در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: مأمورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نیکشهر حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان، به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نیکشهر پس از متوقف کردن این خودرو و بازرسی از آن، تعداد 170 دستگاه گوشی تلفن همراه مشکوک به قاچاق کشف کردند.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار با اشاره به توقیف این اموال قاچاق، بیان کرد: پس از بررسی مدارک و مستندات موجود، پرونده متهم به همراه اموال کشف شده برای طی مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد.
وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده بر اساس اظهارات متناقض متهم و براساس نحوه کشف کالا و مستندات موجود تخلف را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط گوشی های مکشوفه و خودروی حامل کالای قاچاق به میزان 180 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
میرشکار در پایان با تاکید بر اینکه قاچاق کالا و ارز آسیب‌های متعددی را به همراه دارد، تصریح کرد: قاچاق کالا علاوه بر اینکه موجب کم رونق شدن تولید داخلی می شود موجب بی‌اعتمادی مردم به تولیدات داخلی و بروز نابسامانی در بازار عرضه و تقاضا می شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428727