۰
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان:

نیروهای مرزبانی در خط مقدم دفاع از کشور/ امنیت تأثیرگذارترین حس در جوامع بشری است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: احساس امنیت در هر جامعه ای بیشترین اثرگذاری را داشته و موجب رشد و تعالی می شود.
نیروهای مرزبانی در خط مقدم دفاع از کشور/ امنیت تأثیرگذارترین حس در جوامع بشری است
نیروهای مرزبانی در خط مقدم دفاع از کشور/ امنیت تأثیرگذارترین حس در جوامع بشری است
به گزارش پاپایا، مرتضی تمیزی در بازدید از گردان مرزی نگور با تقدیر از اقدامات مثبت مرزداران جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: حوزه مأموریتی شما مرزداران جمهوری اسلامی ایران بسیار حساس بوده و تهدیدات و آسیب های پیرامونی به شکل های مختلف، همیشگی وجود دارد و اگر آمادگی کامل در مقابله با آن ها نداشته باشید قطعا آسیب خواهید دید.
وی با اشاره به این مطلب که وقوع درگیری و حوادث مرزی تا مدت ها جامعه و نظام را درگیر خود می کند، افزود: این گونه حوادث می تواند از بعد داخلی و خارجی تا مدت های طولانی دستگاه های اجرایی و دیپلماسی کشور را درگیر خود کند پس لازم است تا برای جلوگیری از بروز این گونه مسائل همیشه هوشیار و آماده باشیم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: وقتی یک یگان رزمی و دفاعی در اوج آمادگی خود به سر ببرد و از توان مبارزاتی و اطلاعاتی خوبی برخوردار باشد به هیچ عنوان آسیب پذیر نبوده و در پاسداری از مرزها کشور با تمام قدرت موفق خواهد بود.
تمیزی با تأکید بر اینکه نیروهای مرزبانی در خط مقدم دفاع از کشور، برقراری امنیت و مبارزه با بدخواهان قرار دارند، بیان کرد: اگر امنیت در کشور وجود نداشته باشد حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، سیاسی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و نابود می شود، احساس امنیت در هر جامعه ای بیشترین اثرگذاری را داشته و موجب رشد و تعالی می شود.
وی با اشاره به اینکه مردم و مسئولین در سایه امنیتی که مرزبانان ایجاد می کنند می توانند به فعالیت های تاثیرگذار خود بپردازند، ادامه داد: دولت و مسئولین اجرایی می توانند با آسودگی خاطر به برنامه ریزی طرح های توسعه ای خود در منطقه و کشور پرداخته و مردم هم با سرمایه گذاری در طرح های اجرایی به رشد و پیشرفت در ابعاد مختلف برسند لذا کار شما ارزشمند است آن را کوچک نشمارید.
 این مقام قضایی با بیان اینکه پلیس با محور قرار دادن قانون و مردم می تواند به موفقیت برسد، اذعان داشت: در انجام مأموریت ها به قانون توجه ویژه ای داشته باشید و در مقابل هنجارشکنان، گروهک ها و دشمنان محکم ایستادگی و مبارزه کنید اما همواره در برخورد با مردم و شهروندان عادی اخلاق خوش را حفظ کرده و به آنان امید بدهید.
لازم به ذکر است که رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در پایان این دیدار با اهدا لوح و هدیه ای از خدمات شایسته سرهنگ طاهرپور فرمانده گردان مرزی نگور تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428736