۰
در نشست مودت علمای تشیع و تسنن سرباز عنوان شد؛

استکبار جهانی به دنبال نابودی وحدت مسلمین/شیعه و سنی باید شکرگذار نعمت های انقلاب باشند+تصاویر

امام جمعه شهرستان سرباز گفت: کشورهای استکباری به دنبال نابود کردن وحدت مسلمین هستند تا بتوانند کشورهای اسلامی را وارد جنگی ناخواسته کنند.
استکبار جهانی به دنبال نابودی وحدت مسلمین/شیعه و سنی باید شکرگذار نعمت های انقلاب باشند
استکبار جهانی به دنبال نابودی وحدت مسلمین/شیعه و سنی باید شکرگذار نعمت های انقلاب باشند
به گزارش پاپایا، نشست مودت علمای تشیع و تسنن به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه، مسئول بسیج طلاب و علما و روحانیون شیعه و سنی شهرستان سرباز در مدرسه علمیه پارود برگزار شد.
امام جمعه شهرستان سرباز در این نشست با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و برادری در کشور، اظهار داشت: استکبار جهانی از وحدت دنیای اسلام می‌ترسند، چرا که  اگر وحدتی ناگسستنی در کل جهان اسلام ایجاد شود، هیچ مستکبری امکان زور گویی و بهره برداری از اندک اختلافات موجود را نخواهد داشت.
حجت الاسلام نادر بامری افزود: ایران اوج وحدت و برابری است و این نگاه ویژه به مسلمین از هر قوم و مذهب موجب شده تا جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومین جهان و در راه مبارزه با استکبار، هیچ گاه مذهب یک کشور را مد نظر نگرفته و فراتر از شیعه و سنی بودن، عمل کند همانگونه که این حقیقت را در راه مبارزه با داعش به خوبی مشاهده کرده و یا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به روشنی نمایان بود اما متأسفانه برخی کشورهایی که ادعای مسلمانی دارند، دست در دستان تروریست‌ها گذاشته و برادرکشی به‌راه می‌اندازند و فقط به دنبال تخریب مسلمین هستند.
وحدت و برادری اقوام و مذاهب مختلف در ایران مثال زدنی است
مولوی نقش بندی نیز با گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از اقدامات مثبت سپاه و بسیج در سیستان و بلوچستان، بیان کرد: سپاه و بسیج همواره به دنبال مستحکم کردن پایه های وحدت در منطقه بوده و از هیچ تلاشی در این راه مضایقه نکرده اند.
امام جمعه اهل سنت راسک ادامه داد: تجزیه کشورهای منطقه بر اساس دین، مذهب، نژاد و قومیت نه تنها کمکی به جهان اسلام نمیکند بلکه تنها موجب حفظ و استمرار حیات و اقتدار رژیم صهیونیستی، گسترش اقدامات استکباری آمریکا در منطقه می شود.
وی با تاکید بر اینکه وحدت موجود در سیستان و بلوچستان مثال زدنی است، خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان همانند کل ایران اسلامی در وحدت، همدلی و انسجام کامل، زبانزد و قابل ستایش همگان است و برادران اهل تسنن مانند برادران تشیع از مدارس علوم دینی و مساجد زیادی برخوردار هستند که این نعمت بزرگ یکی از نعمات انقلاب اسلامی ایران است.
 

 

 

 


انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428746