۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز:

نابودی داعش نتیجه وحدت اقوام و مذاهب اسلامی بود/ سردار سلیمانی موجب نابودی خلافت شیطان شد

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: چیزی که موجب نابودی خلافت شیطانی داعش در منطقه شد همان حضور به موقع سردار سلیمانی برای مبارزه با دشمنان و متحد کردن نیروهای مقاومت اسلامی بود.
نابودی داعش نتیجه وحدت و برادری اقوام و مذاهب اسلامی است/ سردار سلیمانی موجب اتحاد نیروهای مقاومت اسلامی و نابودی خلافت شیطان شد
نابودی داعش نتیجه وحدت و برادری اقوام و مذاهب اسلامی است/ سردار سلیمانی موجب اتحاد نیروهای مقاومت اسلامی و نابودی خلافت شیطان شد
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تبریک پیروزی نیروی مقاومت اسلامی و نابودی داعش، اظهار داشت: خبر نابودی داعش این نطفه نحس آل سعود و آمریکا باعث شد تا بار دیگر همه جهان به قدرت وحدت مسلمین پی ببرند.
وی افزود: حضور به موقع سردار سلیمانی در منطقه و متحد کردن همه نیروهای مردمی و نظامی در سوریه و عراق یکی از عوامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش بود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه کمک مستشاری جمهوری اسلامی ایران مانع پیروزی داعش شد، بیان کرد: داعش در واقع  فتنه ای برای نابودی اسلام واقعی بود اما وحدت به موقع اقوام و مذاهب در سوریه و عراق و حضور فرماندهانی چون سردار سلیمانی در جمع رزمندگان مقاومت اسلامی موجب شکست تمامی نقشه های استکبار شد.
وی ادامه داد: نباید پس از نابودی داعش تصور کنیم که دیگر هیچ فتنه جدیدی در کار نیست، استکبار جهانی همواره به دنبال نقشه های جدید و نو برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است.
رسولی زاده تحولات جدید منطقه خاورمیانه و فشار سیاسی عربستان برای استعفای نخست وزیر لبنان را آغازگر فتنه های جدید دانست و گفت: اگر تنها اتفاقات سال جاری را مرور کنیم به روشنی به برخی از این فتنه ها میرسیم که قتل عام مسلمانان میانمار، ادامه کشتار زنان، مردان و کودکان بیگناه یمن و اقدامات عجیب آل سعد و سخنان گستاخانه ترامپ نمونه ای کوچک از این فتنه هاست.
وی در پایان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جهان اسلام، تصریح کرد: نابودی داعش مثال خوبی برای قدرت وحدت میان کشورهای اسلامی است که این مهم باید در فتنه های پیش رو نیز مورد توجه قرار گرفته و به عنوان راهکار اول برا مقابله با استکبار از آن استفاده شود.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428749