۰
در جمع بسیجیان سرباز مطرح شد؛

فرهنگ بسیجی واکسن نجات بخش بشریت از فتنه ها/ بسیج رمز پیروزی بر استکبار جهانی است

مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ بسیجی واکسن نجات بخش بشریت از فتنه ها و رمز پیروزی بر استکبار جهانی است.
فرهنگ بسیجی واکسن نجات بخش بشریت از فتنه ها/ بسیج رمز پیروزی بر استکبار جهانی است
فرهنگ بسیجی واکسن نجات بخش بشریت از فتنه ها/ بسیج رمز پیروزی بر استکبار جهانی است
به گزارش پاپایا، صبح امروز همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان تجمع پنج هزار نفری بسیجیان سرباز با عنوان «شکوه مقاومت» در محل سپاه این شهرستان برگزار شد.
در این آیین جمع زیادی از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج، مسئولان دستگاه های اجرایی ، فرمانده هان نظامی و انتظامی ، روحانیون، خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان بسیجی شهرستان سربازحضور داشتند و بسیجیان در تجدید پیمان مجدد خود با امام راحل و شهدای انقلاب، یک صدا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و از استکبار جهانی اعلام بیزاری کردند.
 
بسیج نجات دهنده ملت ها از استکبارجهانی است
فرماندار شهرستان سرباز در این مراسم با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین یک حرکت بزرگ و برنامه‌ای مدبرانه از سوی امام خمینی(ره) بود که این مهم نشان دهنده شناخت خوب و بصیرت والای امام راحل نسبت به شرایط ایران اسلامی و لزوم ایجاد نهادی انقلابی برای مقابله با استکبار بود.
وی با تاکید بر اینکه اگر در کشوری نوای دل‌نشین بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن کشور دور می‌شود، افزود: پیروزی بجهه مقاومت اسلامی بر داعش آن هم با بهره گیری از تجارب فرهنگ بسیجی و وحدت اقوام و مذاهب مختلف نشان دهنده این واقعیت بود که بسیج نجات دهنده ملت ها از استکبار و رمز پیروزی بر دشمنان است و بی شک اگر فعالیت‌های بسیج در یک جامعه خنثی شود باید منتظر حوادث بدی برای آن جامعه باشیم.
حمید الدین یوسفی با اشاره به رشادت‌های جانبازان، ایثار گران و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، بیان کرد: حفاظت از انقلاب و پاسداری از خون شهیدان بزرگترین وظیفه و اقدام بسیجیان سرفراز از ابتدای انقلاب تا به امروز است.
وی ادامه داد: گسترش فرهنگ بسیج در جامعه میتواند موجب ارتقای شاخص ها و افزایش همیاری عمومی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی شود.
 
بسیج مظهر ایستادگی و مردانگی است
حجت الاسلام قادربخش بامری نیز با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و تبریک پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر داعش، گفت: بسیج یک نیروی تمام عیار مردمی است که در تمام  زمینه هایی چون نظامی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی حضور فعال داشته و هر زمان که نیاز کشور بوده وارد میدان شده و مشکلات جامعه را از پیش روی مسئولان و مردم برداشته و به بهترین شکل آن را حل کرده است.
وی افزود: محرومیت زدایی، آبادانی کشور، پشتیبانی از دولت، حمایت از ملت، سازندگی در عرصه های مختلف، مقابله با تهدیدها، مبارزه بی امان با استکبار و زورگویان عالم و حضور در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه از جمله اقدامات مثبت بسیجیان در طول سال های انقلاب شکوهمند اسلام ایران است.
امام جمعه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه بسیج همواره مانع خباثت‌ و شیطنت‌ های دشمنان شده است، خاطرنشان کرد: بسیج نیرویی آماده برای مقابله با استکبار است و اگر بسیج و فرهنگ بسیجی تا این اندازه در کشور ریشه دار نبود خباثت‌ها و شیطنت‌های دشمنان داخلی و خارجی ضربات محکم و مهلکی به انقلاب وارد می‌کرد.
وی ادامه داد: نگاه بسیج به انقلاب یک نگاه عاشقانه و با غیرت است که همین مهم نیز موجب شده تا این اندازه استکبار جهانی نسبت به این نیروی مردمی و انقلابی حساس بوده و آن را مانعی در راه رسیدن به منافع خود بداند.
 
بسیج نجات بخش بشریت از چنگال استکبار است
سرهنگ علیرضا کیخا نیز در جمع بسیجیان شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه تفکر بسیج تفکری دینی و انقلابی است، اظهار داشت: تفکر بسیجی همان تفکر امام راحل بوده که امروزه موجب برهم خوردن تمام معادلات سیاسی جهان و نابودی قدرت های استکباری شده است.
وی افزود: اگر امروز بر داعش غلبه می کنیم با همت برگرفته از تفکر بسیجی است ، گروهی در عراق با عنوان "حشدشعبی" با استفاده از تجارب انقلاب اسلامی، تشکیل شد و توانستند با تکیه بر تفکر بسیجی بر تفکر داعشی آمریکایی صهیونیستی غلبه کرده و ضربه ای سخت به استکبار جهانی وارد کند.
مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که پیروزی جبهه مقاومت اسلامی نشان از گسترش فرهنگ بسیجی در جهان دارد، اذعان داشت: پیروزی جبهه اسلام و مقاومت بر کفر جهانی بار دیگر نشان داد که با اتحاد، همدلی، اطاعت از مقام معظم رهبری و توکل و توسل به خدا و ائمه می‌توان در برابر تمام دشمنان اسلام ایستادگی کرد.
وی با بیان اینکه بسیج نظام را در برابر تهاجمات واکسینه کرده است، گفت: بسیج و بسیجی با ایمان والای خود، ولایت مدار و  صداقت همیشگی موجب سرافرازی انقلاب شده  که این خضوع و فرمان پذیری از ولایت در راستای حفظ ارزشهای نظام قابل ستایش است.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428765