۰
حجت الاسلام بامری;

آل سعود با اعدام شیخ نمر زمینه فروپاشی حکومتش را فراهم می کند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: حکم اعدام شیخ نمر نشانه ضعف رژیم آل سعود است و عربستان با اعدام شیخ نمر منشا فروپاشی حکومت سعودی ها را فراهم می کند.
n
n
به گزارش خبرنگار پاپایا، حجت الاسلام بامری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز در واکنش به تائید حکم اعدام شیخ نمر توسط پادشاه عربستان، اظهارداشت: اگر سعودی ها چنین جرمی را مرتکب شوند قطعا این اقدام در داخل و خارج از کشور بازتاب منفی خواهد داشت.
وی اذعان داشت: شیخ نمر یکی از روحانیون مبارز است که در راه نجات مردم عربستان و ظلم‌ستیزی در این کشور روشنگری کرده است و مردم استان‌های مختلف عربستان از ایشان حمایت می کنند.
حجت الاسلام بامری افزود: شیخ نمر هیچ گونه عملی که موجب مجازات اعدام شود انجام نداده و فقط برای دفاع از آزادی و حقوق مردم عربستان سخنرانی و روشنگری کرده است.
وی اعدام شیخ نمر را موجب تحرک به جوشش آمدن جامعه شیعی عربستان و اهل تسنن که وابسته به آل سعود نیستند، دانست و گفت: پیام دیگر اعدام شیخ نمر، منسجم شدن شیعیان و  اهل سنت در سراسر کشورهای خلیج فارس و جهان اسلام است.
 بامری با اشاره به اینکه تایید حکم اعدام شیخ نمر بی ارتباط با حضور عربستان در یمن و آتش افروزی در این کشور نیست، یادآور شد: با اجرای این حکم عربستان درصدد است تا روح عالم تشیع را جریحه دار کند.
وی اظهار داشت:حاکمان قبلی عربستان به راحتی ریسک نمی‌کردند، اما امروز ناپختگی را در رفتار حاکمان سعودی شاهد هستیم که این رفتارها نشان از، ازهم‌پاشیدگی و ازهم‌گسستگی نظام مدیریتی عربستان دارد و تعارض‌ها و تضادها در حاکمیت این کشور نمایان است.
کد مطلب: 422306