۰

بسیج در حفظ انسجام و وحدت جامعه نقش اثرگذاری دارد

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: بسیج یکی از مولفه های مهم و اثرگذار حفظ انسجام در داخل جامعه اسلامی می باشد.
تجمع بزرگ بسیجیان
تجمع بزرگ بسیجیان
به گزارش خبرنگار پاپایا، مولوی رئیسی امام جمعه اهل سنت سرباز درحاشیه تجمع بزرگ بسیجیان با اشاره به حادثه تبس گفت: واقعه طبس می تواند عظمت الهی و امدادهای غیبی را برای مردم آشکار کند. ماجرای طبس یکی از رسواترین و افتضاح ترین توطئه های شکست امپریالیسم امریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است.
وی ادامه داد:بدون شک ماجرایی که در طبس به وقوع پیوست و با شکست مزدوران امریکایی مواجه شد، یکی از معجزات بزرگ قرن به حساب می آید؛ زیرا شیطان بزرگ امریکا با تمامی توان و با سود بردن از دقیق ترین و پیچیده ترین امکانات نظامی و با تدارک همه جانبه و هماهنگی کلیه ی عوامل داخلی و خارجی به بهانه ی آزادی جاسوسان خود در ایران، و در حقیقت نابود ساختن نظام جمهوری اسلامی ایران، تهاجم خود را آغاز کرد.
 رئیسی خاطر نشان کرد:خداوند برای حفاظت از این انقلاب نعمت های بزرگ به ملت ایران داده است که نعمت ولایت فقیه و فرهنگ بسیج از نعمت های بزرگی است که در همه عرصه ها برای حفاظت از کشور با بصیرت و از خود گذشتگی در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.
وی افزود: ایمان و اعتقاد بسیجی تنها در میدان کارزار و میدان نبرد نظامی جلوه‌گر نیست بلکه در عرصه‌های دیگر نیز به‌خوبی دیده می شود، در میدان سیاست یک جلوه دارد و در میدان عمران و بازسازی جلوه دیگری دارد و در عرصه‌های فرهنگی نیز جلوه‌های خاص خودش را خواهد داشت.
امام جمعه اهل سنت سرباز ادامه داد: بسیجی بودن ویژگی یک مسلمان واقعی است، کسی که باور راستین به اسلام و مبانی آن داشته باشد، همواره باید با تمام توان آماده انجام وظیفه در راه اسلام باشد. این وظیفه گاه در عرصه نبرد نظامی است و گاه سایر صحنه های اجتماع همچون مسایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.
وی نقش بسیج را در حفظ انسجام و وحدت جامعه اثرگذار دانست و گفت: بسیج یکی از مولفه های مهم و اثرگذار حفظ انسجام در داخل جامعه اسلامی می باشد و می تواند نقش اثر گذاری در وحدت و همدلی، که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ ایفا نماید.
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری اظهار داشت:بسیج دانشگاه عظیمی است که دفاع از مستضعفان جهان را سرلوحه اهداف خود قرار داده است و به برای حمایت از مظلومین تلاش همیشگی دارد.
کد مطلب: 422379