۰

موفقیت‌های کشور مرهون بیداری و هوشیاری دانشجویان است

مراسم نکوداشت روز دانشجو با حضور پرشور دانشجویان و ریاست دانشگاه پیام نور راسک و بدون حضور هیچ یک از مسئولین شهرستانی در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی راسک برگزار شد.
هوشیاری دانشجویان
هوشیاری دانشجویان
به گزارش خبرنگار پاپایا،سرپرست دانشگاه پیام نور راسک در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای دانشجو و تبریک روز دانشجو خطاب به دانشجویان گفت: پیش از انقلاب اسلامی و در دوران استبداد شاهنشاهی سه دانشجوی عزیز با نثار خون خود و دفاع از اعتقادشان، استکبار ستیزی را سرلوحه جنبش خود قرار داده و امروز بعد از سالها این روز به یاد آن دانشجویان گرامی داشته می شود.
وی ۱۶آذر را یادآور روحیه استکبارستیزی دانست و اظهار داشت: این روز را باید روزی دانست که در آن اندیشه آزادی، هویت اسلامی و روح مبارزه با استکبار و استعماری در دانشجویان شکل گرفت.
محمود محمدی خاطرنشان کرد: بی تردید دانشجویان و دانشگاهیان همواره، از تأثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و ایجاد شور و شعور انقلابی بوده و در تاریخ انقلاب اسلامی چه در زمان مبارزات انقلابی و چه در جنگ تحمیلی و پس از آن کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته اند.
وی با بیان این مطلب که موفقیت‌های کشور مرهون بیداری و هوشیاری دانشجویان است، افزود: با وجود همه مشکلات موجود در مسیر پیشرفت، همواره داشجویان نقاط قوت ایران در جامعه بوده و در همه صحنه ها دانشجویان همواره در صدر تحولات قرار داشته‌اند.
محمدی اذعان داشت :شور و نشاط و جلسات پرسشگری در محیط دانشگاه از نکات مهم است و دانشجویان باید با دید باز و بصیرت برای حل مشکلات به مسئولین کمک کنند و با مطالبه گری و همفکری برای بهبود مشکلات محیط شهر و روستاها تلاش کنند.
گفتنی است : پرسش و پاسخ دانشجویان از ریاست دانشگاه پیام نور راسک از دیگر برنامه های این مراسم بود.
کد مطلب: 422391