۰

افتتاح جایگاه سوخت خشنک کیشکورمسیر ۶۰کیلومتری مردم این روستا را کوتاه کرد

جایگاه سوخت خشنک کیشکور از توابع بخش سرباز شهرستان سرباز با حضور فرماندار، رییس شرکت فرآورده های نفتی و جمعی از مسئولین و معتمدین شهرستانی افتتاح شد.
جایگاه سوخت خشنک کیشکور بخش سرباز افتتاح شد
جایگاه سوخت خشنک کیشکور بخش سرباز افتتاح شد
جایگاه سوخت خشنک کیشکور از توابع بخش سرباز شهرستان سرباز با حضور فرماندار، رییس شرکت فرآورده های نفتی و جمعی از مسئولین و معتمدین شهرستان افتتاح شد.
مسئول جایگاه سوخت خشنک در حاشیه این مراسم به خبرنگار پاپایا، گفت: این جایگاه در روستای خشنک دهستان کیشکور شهرستان سرباز و در مسیر سرباز - چانف از توابع شهرستان نیکشهر قرار دارد و با افتتاح آن مشکلات سوخت دهستان کیشکور و روستاهای اطراف رفع می شود.
مراد رییسی افزود: این جایگاه سوخت در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال با 2 تلمبه دو نازله سوخت گیری  و با هزینه شخضی مورد بهره برداری قرار گرفته است.
رییسی در پایان ضمن ابراز خرسندی از تلاش مسئولین جهت محقق شدن خواسته مردم، اظهار داشت:درگذشته اهالی دهستان کیشکور و روستاهای همجوار مجبور بودند برای سوخت گیری مسیری 60 کیلومتری را برای رسیدن به مرکز شهرستان و یا مرکز بخش را طی کنند که با افتتاح این جایگاه این مشکل بزرگ رفع شد.
لازم به ذکر است، دهستان کیشکور با جمعیتی بالغ بر 11 هزار نفر و تعداد حدود 2 هزار خودروی موجود فعال از بزرگترین دهستان های بخش سرباز شهرستان سرباز بشمار می آید.
کد مطلب: 422435