۰

سیمئونه: از راهی که در آن هستیم منحرف نمی‌شویم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با ابراز رضایت از پیروزی قاطع تیمش در خانه لاس‌پالماس، به شاگردانش توصیه کرد تنها و تنها روی کاری که انجام می‌دهند تمرکز داشته باشند.
سیمئونه: از راهی که در آن هستیم منحرف نمی‌شویم
سیمئونه: از راهی که در آن هستیم منحرف نمی‌شویم
به گزارش پاپایا به نقل ازخبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش در خانه لاس‌پالماس که جایگاه روخی بلانکو را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کرد، درباره تصمیمش برای استفاده دوباره از خط میانی 4 نفره و نیمکت‌نشین کردن کاراسکو گفت: هیچ مسابقه‌ای شبیه دیگری نیست. کاراسکو در 30 دقیقه‌ای که در زمین بازی بود نقشی مؤثر داشت. ضمن اینکه ما 18 بازیکن داریم که در هر بازی باید از آنها استفاده کنیم. برخی از آنها از ابتدا به میدان می‌روند اما من همیشه گفته‌ام که نیمکت‌نشین‌ها می‌توانند گزینه‌های ما را افزایش دهند. زمانی که حریف ما احساس خستگی کند و در پایان نیمه دوم که نیاز داریم سرعت بازی را افزایش دهیم، این نیمکت‌نشین‌ها هستند که می‌توانند به ما نیرویی مضاعف بدهند. ما همچنان به شدت روی نیمکت‌نشینان‌ خود حساب می‌کنیم.
سیمئونه درباره صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی لالیگا تأکید کرد: من می‌توانم دلواپسی هواداران‌مان را به خاطر بالا رفتن سطح انتظارات از تیم به وجود آمده است، درک کنم اما اتلتیکو از مسیری که در آن قرار دارد منحرف نخواهد شد و از همین حالا روی بازی بعدی‌اش برابر سلتاویگو تمرکز دارد. در این بازی لاس‌پالماس در دقایق ابتدایی عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی هم شکل داد که دروازه‌بان ما اوبلاک آنها را مهار کرد. بعد از گل فیلیپه اما بازی ما بهتر شد. پیام ما به بازیکنان‌مان این است که آرام باشید و به چیزی فراتر از بازی‌ بعدی مقابل سلتاویگو فکر نکنید.
آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید دو گل دیگر به ثمر رساند. آیا او به اوج رسیده است. سیمئونه در پاسخ به این سؤال هم گفت: او بسیار باثبات کارمی‌کند و از ماه دسامبر تا الان عملکردش خوب بوده است. همه دارند از او تمجید می‌کنند. من نمی‌خواهم او را در شرایطی قرار دهم که مشابه شرایط بهترین بازیکنان دنیاست. من فقط از او می‌خواهم که به آنچه در خارج از زمین درباره گفته می‌شود گوش نکند، حواسش به خودش باشد و به پیشرفتش ادامه دهد. گریزمان بازیکن جوانی است که هنوز باید کار کند اگرچه او استعداد فراوانی دارد.
سیمئونه در پایان تأکید کرد: ما به میزان زیادی در حال پیشرفت هستیم و بخش زیادی از این روند به لطف بازیکنانی است که روی نیمکت‌مان داریم. آنها به ما برای یکسره کردن کار حریفان‌مان کمک می‌کنند. این کلید موفقیت اتلتیکومادرید است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 422929