۰
امام جمعه اهل سنت نسکند شهرستان سرباز؛

قوم گرایی ملاک انتخاب نباشد/ رای مردم یک امانت است

مولوی عنایت الله رسولی زاده گفت: رای مردم در واقع امانت الهی است و به همین دلیل افراد در دادن رای به نامزدها باید نهایت دقت خود را به کار گیرند و با حساسیت درباره کاندیداها تحقیق کنند و شرایط و خصوصیات آنان را بدانند زیرا انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس به حساب می‌آید.
قوم گرایی ملاک انتخاب نباشد/ رای مردم یک امانت است
قوم گرایی ملاک انتخاب نباشد/ رای مردم یک امانت است
مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت نسکند شهرستان سرباز درگفت و گو با خبرنگار پاپایا، بیان کرد: مردم باید باچشمانی باز و پس از تحقیقی و بررسی نامزدهای اصلح را انتخاب کرده و به آنان رای دهند و خارج از هرگونه قوم‌گرایی و تمایل های فامیلی به اشخاصی رای دهندکه قابل اعتماد و انقلابی هستند.
وی ادامه داد: رای مردم در واقع امانت الهی است و به همین دلیل  افراد در دادن رای به نامزدها باید نهایت دقت خود را به کار گیرند و با حساسیت درباره کاندیداها تحقیق کنند و شرایط و خصوصیات آنان را بدانند زیرا انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس به حساب می‌آید.
رسولی زاده با بیان اینکه مردم ایران با حضور پر شور در انتخابات باید یک بار دیگر حمایت خود را به نظام به نمایش بگذارند، اظهار داشت: در حال حاضر چشم دشمنان اسلام به این انتخابات دوخته شده است چون انتخابات هفتم اسفند ماه یک حماسه بزرگ، پیش روی ملت ولایت‌مدار انقلاب اسلامی است و قطعا شرکت در انتخابات وظیفه‌ای اسلامی، انقلابی، ملی و اخلاقی است حماسه‌ای که می‌تواند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید و ناکام گذارد. 
وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات واجب شرعی است، گفت: حضور پر شور در انتخابات وظیفه دینی و انسانی ملت در تعیین سرنوشت خود و کشور است و عدم شرکت در این حماسه ملی و سرنوشت ساز جایز نیست.
امام جمعه اهل سنت نسکند شرکت در انتخابات و همچنین حفظ وحدت را در شرایط حساس کنونی بسیار مهم دانست و افزود: حضور در انتخابات به معنای حمایت از آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی و همچنین حفظ استقلال در کشور است.
وی با اشاره به حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22بهمن، اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی مهر تأییدی بر حاکمیت نظام است و ملت همیشه در صحنه ایران همان گونه که باحضور حداکثری و هوشیارانه در راهپیمایی 22بهمن شرکت کردند، در اتخابات هفت اسفند نیز حاضر خواهند شده و با تمام قدرت از انقلاب و رهبری دفاع می کنند.
وی در پایان با اشاره به نقشه های شوم دشمنان انقلاب، تاکید کرد: امروزه دشمنان نظام در تلاش اند تا با فتنه های پی در پی، محبوبیت نظام و ولایت فقیه را کمرنگ کنند، ولی خوشبختانه ملت شریف و ولایتمدار ایران در 37سال گذشته با توکل بر خداوند متعال، تمامی نیرنگ ها و فتنه ها را خنثی کرده اند.
 
کد مطلب: 423093