۰

سلامت جامعه در گرو مادران سلام و شاداب/زنان به سمت ورزش سوق داده شوند

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان سرباز گفت:ایجاد نشاط و شادای در بانوان نیاز و وظیفه دستگاه های متولی است.
فستیوال فرهنگی ورزشی بانوان شهرستان سرباز برگزار شد +تصاویر
فستیوال فرهنگی ورزشی بانوان شهرستان سرباز برگزار شد +تصاویر
به گزارش خبرنگار پاپایا،مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان سرباز درگفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شهرستان سرباز به مدت سه روز و با هدف تلفیق فرهنگ و ارزشهای دینی با ورزش بانوان و جامعه جوان ، توجه به ترغیب و تشویق بانوان به ویژه دختران به ورزش و سلامت و خانواده در دو بخش کلات و راسک برگزار شد.
ناهید بلیدئی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره رقابت ، تقویت فرهنگ ورزش وحمایت از فعالیت های ورزشی مناسب ویژه مادران و دختران، افزایش انگیزه و رغبت بانوان به فعالیت های ورزشی جهت ارتقاء سلامت وتندرستی ونشاط بانوان جامعه ، فراهم نمودن زمینه همكاری و همراهی مادران در برنامه های اوقات فراغت دختران بود.
وی افزود : افزایش ورزشكاران سازمان یافته، همگانی كردن رشته ورزشی مورد نظر و کشف استعداد های هر رشته ورزشی در شهرستان از سایر اهداف این جشنواره بود.
بلیدئی گفت: این جشنوراه در رشته های بدمینتون،هفت سنگ، دارت، تیراندازی، حلقه،طناب زنی و طناب کشی برگزارشد که در پایان ازنفرات برتر هر رشته تقدیرشد.
مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان سرباز در ادامه بیان داشت : ایجاد نشاط و شادای در بانوان و دختران که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند نیاز و وظیفه دستگاه های متولی است تا این قشر نیز از امکانات ورزشی به تساوی استفاده کنند.
وی افزود : شادابی ، نشاط ، سازندگی ، بالندگی و سلامت جسمانی و روانی جامعه در گرو داشتن مادران سالم و شاداب بوده و بایستی توان و ظرفیت و پتانسیل ورزش شهرستان را به سمت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در بین بانوان سوق داد.
کد مطلب: 423107