۰

جشنواره فرهنگی ورزشی دختران و پسران شهرستان دلگان + تصاویر

رئیس اداره ورزش و جوانان دلگان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دختران و پسران در این شهرستان خبر داد.
دختر پسر
جشنواره فرهنگی ورزشی
دلگان
دختر پسر جشنواره فرهنگی ورزشی دلگان
به گزارش پاپایا، به نقل از  دلگان پرس، حامد فکور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر دلگان در این شهرستان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت جداگانه دختر از پسر برگزار شده است افزود: در جشنواره فرهنگی و ورزشی بیش از 170 نفر از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان دلگان حضور داشته اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلگان با اشاره به اینکه پسران در رشته کوهپیمایی، پیاده روی و طناب کشی در این جشنواره حضور پیده کرده اند تصریح کرد: دختران شهرستان دلگان در رشته های تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، طناب کشی، طناب زنی، حلقه زنی، یک قل دو قل، مچ اندازی و دو با کیسه در جشنواره فرهنگی و ورزشی حضور داشته اند.
حامد فکور با تاکید بر اینکه به نفرات برتر از طرف برگزار کنندگان لوح تقدیر و جوایز اهدا شده است اضافه کرد: این جشنواره به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برپا شده است.
وی خاطر نشان کرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان دلگان برگزار شده است.
  غغغغغ

غغغغغغغ
 
غغغغغ

تتتتتتتت
 
ت

ننننن
 
نننننن
 
 
کد مطلب: 425643
نام شما
آدرس ايميل شما