۰
رئیس دانشگاه پیام نور راسک:

باید با بصیرت و هوشیاری به پای صندوق های رای برویم/همدلی و عظمت خود را به رخ جهانیان می کشانیم

رئیس دانشگاه پیام نور راسک گفت:ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رأی، همدلی و عظمت خود را به رخ جهانیان می کشاند.
اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ایرانی اسلامی است،
اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ایرانی اسلامی است،
رئیس دانشگاه پیام نور راسک در گفت و گو با خبرنگار پاپایا،با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ایرانی اسلامی است، گفت: برای به دست آوردن این انقلاب خون های بسیاری ریخته شده است و ما که اکنون با آرامش در این مملکت زندگی می کنیم وظیفه داریم تا بار ديگر همراه با رهبر معظم انقلاب با حضوری حماسی و پرشور توأم با هوشياري، بصيرت و آگاهي سیاسی در پاي صندوق‌هاي رأي، به جهانیان ثابت كنيم كه تعهد به آرمان‌هاي امام خمینی(ره)،انقلاب اسلامی و  پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري با خونمان عجين گشته و تا آخرين نفس برای دفاع از رهبری و تأييد نظام جمهوري اسلامي ايران آماده هستيم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و برکات زیادی در بعد داخلی و خارجی داشته است، بیان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردها و برکات این انقلاب در عرصه داخلی، ایجاد روحیه همبستگی و مردم سالاری دینی است، زیرا تا قبل از انقلاب، عرصه برای ملت ایران که بتوانند خود را ابراز و برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند، فراهم نبود.
محمود محمدی با بیان اینکه خودباوری هدیه انقلاب اسلامی به مردم ایران بود، افزود: توجه به قشر محروم جامعه و بکارگیری آنان در سطوح مختلف تصمیم‌گیری و کنارگذاشتن صاحبان قدرت و ثروت را باید از دستاوردهای دیگر این انقلاب دانست تاجایی که باعث شد پس از انقلاب اسلامی مردم به یک نوع خود باوری دست پیدا کنند و با انجام کارهای اساسی برای سرنوشت و آینده خود، تصمیم‌گیری کنند.
وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات گوناگون با حضور و مشارکت حداکثری ملت یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است تاجایی که به‌طور میانگین در هر سال، یک انتخابات در کشور برگزار شده است که این خود بیانگر استقرار و نهادینه شدن مردم‌سالاری دینی و نقش موثر و تعیین کننده مردم در تعیین سرنوشت خویش و نمایش حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
محمدی دامه داد: بی شک حضور در انتخابات وظیفه ملی و دینی همه اقشار جامعه است و ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رأی، همدلی و عظمت خود را به رخ جهانیان می کشانند و انتخابات روز جمعه 7 اسفند می‌تواند بار دیگر به یکی از صحنه های بیادماندنی از تاریخ انقلاب اسلامی و نشانی از اقتدار ملت ایران در مقابل دشمنان کشور و نظام تبدیل شود.
وی با تاکید بر این مطلب که بر همگان واجب است که با حضوری آگاهانه،با بصیرت و حماسی، بار دیگر هویت انقلابی خود را اثبات کنیم و با نگرش درست به مشارکت سیاسی و با درک اهمیت رای و انتخاب اصلح دراین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی که همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری است،شرکت نماییم.
 
 

 
کد مطلب: 423133