۰
رئیس تبلیغات اسلامی سرباز:

ثبت نام اعتکاف رجبیه در شهرستان سرباز آغاز شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرباز گفت: ثبت‌نام اعتکاف ماه مبارک رجب از امروز در تمامی مساجد شهرستان سرباز آغاز شد.
ثبت نام اعتکاف رجبیه در شهرستان سربازآغاز شد
ثبت نام اعتکاف رجبیه در شهرستان سربازآغاز شد
حجت الاسلام بامری در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه رجب، ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از امروز سه شنبه 24 فروردین ماه شروع و تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام البیض و سنت حسنه اعتکاف، با فضاسازی فرهنگی و برنامه ریزی مناسب این مراسم معنوی در شهر راسک با همکاری هیئت محبان الزهرا(س) در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرباز ادامه داد:: 90 درصد شرکت کنندگان اعتکاف در سرباز را قشر نوجوان و جوان تشکیل داده که این امر برگرفته ار فضای مذهبی خانواده‌ها است.
بامری به اهمیت و آثار این مراسم معنوی در بین جوانان اشاره کرد و یادآورشد: اعتکاف یکی از سنت های حسنه است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا شد و این سنت در طول تاریخ اسلام طرفدارانی داشته و جوانان ما بخصوص بانوان همه ساله در این مراسم معنوی حضوری گسترده و چشمگیری دارند.
وی درپایان بیان کرد:امسال برنامه های مختلفی برای معتکفین در طول برگزاری مراسم اعتکاف هم برای برادران و هم برای خواهران پیش بینی شده که معتکفین از این برنامه های فرهنگی و عبادی بهره کافی ببرند که از جمله آن می توان به اعزام مبلغین به مساجد برگزار کننده اعتکاف ،برگزاری مسابقات فرهنگی،اهداء کتب و … اشاره کرد.
کد مطلب: 423276