۰
رئیس دانشگاه پیام نور راسک؛

کنگره سراسری شعر اهل بیت (ع) در شهرستان سرباز برگزار می شود+تصاویر

رئیس دانشگاه پیام نور راسک از برگزاری کنگره شعر اهل بیت (ع) در این شهرستان خبر داد.
اولین جلسه ستاد کنگره سراسری شعر اهل بیت (ع) در شهرستان سرباز برگزار  شود+تصاویر
اولین جلسه ستاد کنگره سراسری شعر اهل بیت (ع) در شهرستان سرباز برگزار شود+تصاویر
به گزارش خبرنگار پاپایا، اولین جلسه ستاد شهرستانی کنگره شعر اهل بیت(ع) برای هماهنگی  و مشارکت  در اجرای طرح و برگزاری این مراسم با حضور فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی،رئیس دانشگاه پیام نور و دیگر مسئولین شهرستان سرباز در فرمانداری سرباز تشکیل شد.
محمود محمدی رئیس دانشگاه پیام نور راسک  در این جلسه در سخنانی به اهمیت و جایگاه شعر آیینی اشاره کرد و افزود : هنر شعر آیینی در این است که نمایه ای از پرستش پروردگار و ستایش پیامبر بزرگوار (ص) و ائمه اطهار و اهل بیت (ع) است.
وی اظهار کرد: با توجه به برگزاری اولین کنگره شعر اهل بیت(ع) در شهرستان ، ایجاد بستر فرهنگی و هنری مناسب در این زمینه ، تبیین اهمیت کنگره و اهداف آن و نیز همکاری در شناسایی ، دعوت و تشویق شعرا و فضاسازی تبلیغی از جمله مهم ترین اولویت های ستاد است.
محمدی با اشاره  به اهداف برگزاری این کنگره،اظهار کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای آسیب رساندن به وحدت مسلمانان، برپایی «کنگره شعر اهل بیت(ع) در بیان شاعران اهل سنت» می تواند وحدت و همبستگی مسلمانان را با زبان شعر به نمایش بگذارد.
وی افزود: تقویت همگرایی مذاهب اسلامی با استفاده از ظرفیت اهل بیت(ع)، اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع)، افزایش تعامل و ارتباطات شاعران بزرگ کشوری و همچنین حمایت از شاعران و آثار آن ها از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.  

 

 
 

 
 
 

 
 
 
کد مطلب: 423350