۰

کشف یک تن و ۲۱۵ کیلو تریاک در دو درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر وسراوان در دو درگیری مسلحانه ، یک تن و ۲۱۵ کیلو تریاک کشف و یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
کشف یک تن و ۲۱۵ کیلو تریاک در دو درگیری با قاچاقچیان مسلح
کشف یک تن و ۲۱۵ کیلو تریاک در دو درگیری با قاچاقچیان مسلح
 سردار"حسين رحيمي" در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، گفت: ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر با مدت ها کار اطلاعاتي و تخصصي و با پشتيباني فني پليس مبارزه با مواد مخدر استان از هدف سوداگران مرگ براي جابجايي مسلحانه مقاديري مواد مخدر از شهرستان سرباز به ايرانشهر با يک دستگاه خودروي نيسان باخبر شدند.
وي افزود: ماموران انتظامي به منظور شناسايي خودرو قاچاقچيان مسلح به محور" سرباز – ايرانشهر "اعزام و شب گذشته در محدوده "پل چمني" خودرو وانت نيسان حامل مواد مخدر را شناسايي کردند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست پليس، ضمن فرار اقدام به تيراندازي به سمت ماموران کرد.
اين مقام ارشد انتظامي به تعقيب خودرو قاچاقچيان توسط ماموران پليس اشاره کرد و گفت:پس از مدتي تعقيب و گريز و درگيري ماموران با سوداگران مرگ،قاچاقچيان مسلح با رها کردن خودرو در نخلستان ها و  و استفاده از تاريکي شب  متواري شدند.
به گفته سردار رحيمي ،ماموران در بازرسي از اين خودرو ، 80 بسته حاوي 811 کيلو ترياک کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از يک درگيري مسلحانه ديگر با قاچاقچيان خبر داد و گفت:ماموران انتظامي شهرستان سراوان نيز در درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ،ضمن دستگيري يک قاچاقچي ،404 کيلو ترياک کشف و يک خودرو تويوتا را نيز توقيف کردند.# ز
کد مطلب: 423464