۰
گزارش پاپابا از غرش مرگ بر صهیونیسم ؛

ناقوس مرگ استکبار به دست مردم مسلمان منطقه به صدا درآمده است/ غرش مرگ بر صهیونیسم سراسر سرباز را فرا گرفت

روز قدس روز بيداري اسلامي و روز نمايش اقتدار اسلامي مسلمانان در مقابل استكبار جهاني است.
ناقوس مرگ استکبار به دست مردم مسلمان منطقه به صدا درآمده است/ غرش مرگ بر صهیونیسم سراسر سرباز را فرا گرفت
ناقوس مرگ استکبار به دست مردم مسلمان منطقه به صدا درآمده است/ غرش مرگ بر صهیونیسم سراسر سرباز را فرا گرفت
به گزارش خبرنگار پاپایا، مردم ولایت مدار شهرستان مرزی سرباز همزمان با مسلمانان جهان از ساعت 8 صبح 11 تیر ماه و اخرین جمعه ماه مبارک رمضان با سردادن شعارهاي ضداستكباري دوشادوش هم به راهپيمايي پرداختند.
مردم روزه دار شهرستان سرباز در دمای بیش از 47 درجه ای در مسیرهای از پیش اعلام شده، ضمن اعلام انزجار از حمایت های استكبار جهانی از اعمال جنایتكارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم فلسطین آمادگی خود را برای ریشه كنی این رژیم اعلام كردند.
شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریكا» و «مرگ بر ضدولايت فقيه» عمده شعارهای انقلابی راهپیمایان چالدران را تشكیل داده است.
راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلب مردم مظلوم فلسطین
امام جمعه شهرستان سرباز در حاشیه راهپیمایان روز قدس در در گفت و گو با خبرنگار پاپایا؛ با بیان اینکه حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین است، گفت: حمایت از فلسطینیان و یمنی ها وظیفه دینی هر مسلمان است.
حجت الاسلام کمالی پور تنها راه خروج اشغالگران از فلسطین و تحقق یافتن آرمان آزادی بیت المقدس را وحدت و یکپارچگی فلسطینیان و همکاری ملت های مسلمان جهان دانست و افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال نابود کردن هویت تاریخی فلسطینیان است و باید همه کشورهای اسلامی برای کمک به فلسطین همکاری کنند.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس یادگاری بجا مانده از امام خمینی (ره) است، و مردم کشورمان شور راهپیمایی این روز بزرگ را از هرساله دوچندان می کنند.
روز قدس را روز حمایت از ملت های مظلوم جهان
فرماندار شرستان سرباز نیز با اشاره به تحولات سیاسی منطقه و جهان اسلام تصریح کرد : خوابی که استکبار جهانی و به سرکردگی امریکا و سران بی کفایت برخی از کشورهای عربی برای ملت های مسلمان دیده اند با همت و اتحاد مسلمین جهان تعبیر نخواهد شد و بحول و قوه الهی امریکا ،اسرائیل و تفکر تکفیری نخواهند توانست در مقابل خواست و اراده ملت های اسلامی مقاومت کنند.
حمید الدین یوسفی روز قدس را روز حمایت از ملت های مظلوم جهان عنوان كرد و افزود: بار دیگر با حضور گسترده مردم روزه دار شهرستان سرباز همراه و همگام با مسلمين جهان در راهپيمايي ضد استكباري روز قدس، نمايشي حماسي از وحدت جهان اسلام و اقتدار ملت های اسلامي در برابر استكبار جهاني خلق کردند.
وی با اشاره به اینکه بیت المقدس قبله نخست مسلمانان است، افزود: ملت مسلمان ایران همیشه طرفدار مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین هستند و با پیروی از آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری رمز دستیابی جهان اسلام به وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
در روز قدس نمایش عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی است
فرمانده سپاه شهرستان سرباز با تقدیر از اقشار مختلف مردم مجاهد و انقلابی شهرستان سرباز برای حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی سراسری روز قدس، تأکید کرد: مردم ایران یک بار دیگر در روز قدس عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب به نمایش گذاشتند.
سرهنگ خدا رحم سارانی  اظهار داشت: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم، ظهور مکتب مقاومت در منطقه را رقم زده است و امروز شاهد تنگ شدن عرصه بر رژیم نامشروع اسراییل در منطقه هستیم.
وی با اشاره به فرمایش  امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن اسلام است اظهار داشت: روز جهانی قدس روز نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست‌های جنایت‌آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان علیه جهان اسلام است.
آزادی بیت المقدس حق انکار ناپذیر مردم ستمدیده فلسطین است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با اشاره به اینکه روز جهانی قدس به ابتکار امام خمینی(ره) به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اطلاق شد، تصریح کرد: امروز سراسر ایران اسلامی «آرمان فلسطین» را به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به سراسر امت اسلامی یادآوری می‌کنند.
حجت الاسلام  علی بامری با تاکید بر اینکه آزادی بیت المقدس از دست رژیم غاصب صهیونیستی حق انکار ناپذیر مردم ستمدیده فلسطین است، اضافه کرد: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و نابود کردن هویت تاریخی فلسطینیان امنیت منطقه را به چالش می کشد که متاسفانه سازمان حقوق بشر در این زمینه سکوت می کند.
 گفتنی است با وجود گرمای شدید هوا مردم روزه دار راسک با تمام وجود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و با حضور پر شور و گسترده خود این پیام را به جهانیان و مستکبران جهان القا کردند که مظلومان جهان تنها نیستند و مردم ایران از تمامی ملت های مظلوم در کشورهای فلسطین،یمن،عراق و سوریه دفاع خواهند کرد.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز قدس قرائت شد که با تکبیر حاضران مورد تایید قرارگرفت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 423712