۰
امام جمعه شهرستان سرباز؛

روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی / روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است

امام جمعه شهرستان سرباز گفت:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگاری از حضرت امام خمینی (ره) است، به گونه ای که باعث شده است تا جبهه حق تبدیل به سد محکمی در دفاع از مظلوم شود.
روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است/ روز قدس روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی است
روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است/ روز قدس روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی است
به گزارش پاپایا، حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان با اشاره به راهپيمايي پرشکوه مردم شهرستان سرباز در این  روز، گفت: راهپيمایي باشکوه ملت ایران در اين روز مبناي ديني دارد چرا که بر حمايت از مظلوم در اسلام تاکيد فراوان شده است و اين حمایت  در قرآني و احادیث معصومين بارها تکرار شده است.
وی با اشاره به اهمیت روز قدس و راهپیمایی در این روز، بیان کرد:  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگاری از حضرت امام خمینی (ره) است، به گونه ای که باعث شده است تا جبهه حق تبدیل به سد محکمی در دفاع از مظلوم شود.
امام جمعه شهرستان سرباز افزود: روز قدس تنها متعلق به ایران اسلامی نیست بلکه نعمتی بسیار بزرگ است برای تمام آزادی خواهان جهان تا برای نجات ملت مظلومت قدس فریاد بزنند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 68 سال از اشغال فلسطین می‌گذرد، تصریح کرد: اشغالگران و صهیونیست‌ها در طول این مدت یک پرونده سیاه و قطوری از جنایات را برای خودشان ترسیم کردند، رژیم خائن، ظالم و متجاوز صهیونیستی با اشغال سرزمین مقدس قدس و قبله اول مسلمانان خانه و کاشانه ملت بی دفاع غزه را بر سرشان خراب می کند، کودکان را به خاک و خون می کشد و با شعار اشغال نیل تا فرات قصد تجاوز به مملکت های اسلامی را دارد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز  با تاکید بر این مطلب که این اسرائیل روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود، افزود: با اینکه تمام قدرت‌های استکباری جهان در حال حمایت از  این رژیم خائن هستند اما آزادگان عالم بخصوص ملت شریف ایران، آنها را به رسمیت نشناخته و نمی‌شناسند، و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در اسرائیل نابود شدنی است.
کمالی پور در پایان با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس و شرکت در نماز جمعه، اظهار داشت: مردم ولایت مدار شهرستان سرباز یک بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز قدس و محکوم کردن جنایات وحشانه رژیم صهونیستی و ال سعود را در فلسطین، غزه و یمن، ثابت کردند که همچون همیشه شیعه و سنی پابه پای هم برای دفاع از مظلومیت قدس حرکت میکنند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 423715