۰
به مناسب اولین روز از دهه کرامت؛

مراسم جشن ولادت کریمه اهل بیت عصمت و طهارت و روز دختر برگزار شد/ فاطمه معصومه(س) بهترین الگو برای دختران

مراسم گرامیداشت روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س) در مسجد فاطمه الزهرا(س) راسک برگزار شد.
مراسم جشن ولادت کریمه اهل بیت عصمت و طهارت و روز دختر برگزار شد/ فاطمه معصومه(س) بهترین الگو برای دختران
مراسم جشن ولادت کریمه اهل بیت عصمت و طهارت و روز دختر برگزار شد/ فاطمه معصومه(س) بهترین الگو برای دختران
به گزارش پاپایا، همزمان با فرارسیدن دهه کرامت به همت بسیج خواهران سپاه شهرستان سرباز مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر با حضور جمع کثیری از دختران و زنان در مسجد فاطمه الزهرا(س) راسک برگزار شد.
در این مراسم جانشين فرماندهي سپاه شهرستان با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: زنان و دختران در اسلام جایگاه والایی دارند به گونه ای که یکی از افتخاراتی که در اسلام برای خانواده‌ها بیان شده است داشتن فرزند دختر است چرا که اعراب دختران خود را زنده به گور می کردند.
سرهنگ عیسی اربابی  با اشاره به برخی ویژگی‌های حضرت معصومه (س)، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم حضرت عبادات ایشان بود که باید برای دختران و بانوان جامعه اسلامی الگویی با ارزش باشند و از زندگی آن بانوی مکرم درس بگیرند.
وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه ویژه بسیج به فعالیتهای فرهنگی، افزود: یکی از وظایف مهم بسیج توجه ویژه به مراسمات و مناسبت های ملی مذهبی است که  با ایجاد فضایی معنوی، باعث جذب جوانان و ایجاد وحدت، شور و نشاط در بین آنان می شود.
 
حضرت معصومه (س) اسوه کامل اخلاق و اخلاص بودند

در ادامه این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سرباز نیز ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) به بیان فضایل این بانوی مکرم اسلام پرداخت و به شان و جایگاه دختران در خانواده‌ها و اجتماع اشاره کرد.
حجت الاسلام مهدی الوانی افزود: روز دختر فرصت مناسبی برای شما بانوان است تا با شناخت شخصیت گرانقدر حضرت معصومه (س)، ایشان را که اسوه کامل اخلاق و اخلاص بودند به عنوان بهترین الگو در زندگی انتخاب کنید.
 وی در پایان یکی از مهم‌ترین ویژگی‏‌های دختران را حفظ عفت و پاکدامنی دانست و خاطرنشان کرد: این ویژگی در لحظه به لحظه زندگی معصومین مشاهده می‌شود که دختران ایران اسلامی با الگو قراردادن زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (س) جامعه اسلامی را به سر منزل کمال رهنمون خواهند کرد.
 
پایان پیام/
کد مطلب: 424070