۰

بازی جدید Ben-Hur برای Xbox One به صورت رایگان عرضه شده است

فیلم سینمایی جدید بن هور (Ben-Hur) در این ماه بر روی پرده سینماها خواهد رفت، و برای گرامیداشت این فیلم، بازی ویدیویی رسمی Ben-Hur نیز که به تازگی ساخته شده، برای کنسول ایکس باکس وان به صورت رایگان عرضه شده است.
بازی جدید Ben-Hur برای Xbox One به صورت رایگان عرضه شده است
بازی جدید Ben-Hur برای Xbox One به صورت رایگان عرضه شده است
بن هور اقتباسی از رمانی به همین نام نوشتهٔ لو والاس است که فیلم سینمایی با همین عنوان، در سال 1959 ارائه شد. فیلمی که با نامزد شدن برای دریافت 12 جایزه اسکار و کسب 11 جایزه، در آن زمان توانست رکوردی قدرتمند از خود به جای بگذارد. فیلم سینمایی جدید این عنوان نیز اکنون آماده اکران است و به زودی بر روی پرده سینماها خواهد رفت.
 
در همین راستا، یک بازی ویدیویی جدید نیز با نام Ben-Hur ساخته شد که دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت در برخی ریجن ها می توانند این بازی را با حجم 764.95MB دریافت کنند و به صورت رایگان به آن بپردازند. این بازی کاملا الهام گرفته از فیلم سینمایی جدید این عنوان است.
 
در بازی Ben-Hur، شما مبارزه، افتخار و بی رحمی را در زمان روم باستان تجربه خواهید کرد و در فضایی بازسازی شده از اورشلیم، به مسابقه با ارابه رانان خواهید پرداخت. شما باید از موانع عبور کنید و از آنها علیه رقیبانتان استفاده کنید. با هر پیروزی، شما مسیرهای جدیدتر و دشوارتری را آزاد می کنید و به پیروزی نهایی نزدیک تر می شوید.
 
 
Ben-Hur  
 
 
 
کد مطلب: 424187