۰

بهترین اپ های ترک سیگار (+عکس)

مشخص شده است که مصرف سیگار به طور میانگین سالیانه 440000 آمریکایی را به کشتن می دهد. اگر شما نیز نمی توانید سیگار را ترک کنید، راه حلی تکنولوژیک به یاریتان خواهد آمد!
ب
ب
به گزارش پاپایا، امروز می خواهیم اپ هایی مفید برای موفقیت در این امر را معرفی کنیم که با توجه به پیشرفت های امروزی به سادگی می توانید از این برنامه ها در گوشی هوشمند و یا تبلت خود استفاده کنید.
+ برنامه ترک سیگار آی او اس
۱٫ Livestrong MyQuit Coach
این برنامه که مورد تایید مشاوران نیز واقع شده است، به شما برای ترک کامل و یا کم کردن تدریجی سیگار های مصرفی کمک می کند. حتی می توانید مقدار پولی که از عدم خرید سیگار صرف جویی می شود را پیگیری کنید.
1
۲٫ Stop Smoking
در این اپ، تمرینات مفیدی برای آرامش ذهن وجود دارد که استرس ناشی از ترک را کاهش داده و مسیر را برایتان آسان تر می کند.
2
+ برنامه ترک سیگار اندروید
۱٫ Quit Smoking
این اپ، الگوی مصرف شما را در برابر افراد دیگری که عضو هستند قرار داده و می توانید به نحو موثری کاهش مصرف روزانه خود و مدت زمان ترک را مدیریت کنید.
3
۲٫ Quit Now!
Quit Now! تمام انگیزه مورد نیاز برای ترک این عادت بد را در اختیارتان قرار می دهد. مدت زمانی که ترک کرده اید و همچنین پولی که در این زمان ذخیره شده است را می توانید مورد بررسی قرار داده و حتی میزان ساعت هایی که به عمرتان افزوده شده است را دریابید!
4
+ برنامه ترک سیگار ویندوز فون
۱٫ KickSmoking
این برنامه نیز مانند اپ های قبلی اطلاعاتی نظیر؛ مدت زمان ترک، پول ذخیره شده و شرایط سلامت شما را در اختیارتان قرار می دهد با این تفاوت که برای سیستم عامل ویندوز فون در دسترس است.
5
منبع:موبنا
کد مطلب: 424561