۰

پایان موفقیت‌های اسطوره‌ای به نام «اپل»

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده 85 درصد تحلیلگران مرکز وال استریت آینده بهتری را برای اپل پیش‌بینی می‌کنند، ولی یکی از بزرگترین کارشناسان حوزه فناوری معتقد است که روزهای خوش اپل به سر رسید.
ز
ز
به گزارش پاپایا، به نقل ازموبنا «لئون کوپرمن» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت Omega Partners در مصاحبه‌ای به خبرگزاری CNBC گفت که اپل نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای گوشی هوشمند آیفون روانه بازار کند و در آینده نزدیک از محبوبیت آن باز هم کاسته می‌شود.
عدم توانایی برای عرضه آیفون بهتر و کارآمدتر باعث خواهد شد اپل به یک شرکت کوچک‌تر تبدیل شود و طی سه تا چهار سال آینده از جمع بزرگان فناروی بیرون رود. کوپرمن اعلام کرد در حالی که اپل همچنان سرمایه زیادی در دست دارد، ولی در سال‌های پیش‌رو عرصه ارزش کلی سرمایه‌های آن از فیسبوک و آلفابت به عنوان شرکت مادر گوگل کمتر خواهد شد.
Apple best days finish (1)
برای نخستین بار در تاریخ فعالیت‌های اپل، این شرکت در فصل دوم سال جاری میلادی که مارس ۲۰۱۶ به پایان رسید با کاهش درآمدهای خود مواجه شد. در این دوره زمانی ارزش سهام اپل با کاهش ۱۶٫۳ درصدی به کمتر از ۱۰۰ دلار رسید.
برای سه ماهه سوم امسال که در ماه ژوئن به پایان رسید، برای دومین فصل متوالی مجموع درآمدهای اپل کاهش یافت و البته میانگین ارزش هر سهام اپل در این دوره زمانی بین ۱۰۵ تا ۱۰۹ دلار محاسبه شد.
کد مطلب: 424624