۰
رئیس ورزش و جوانان خاش خبر داد

رقابت های هندبال بانوان منطقه 6 کشور با قهرمانی تیم بخشداری مرکزی خاش به پایان رسید

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: رقابتهای هندبال بانوان منطقه 6 کشور با قهرمانی تیم بخشداری مرکزی خاش به پایان رسید.
ر
ر
 به گزارش پاپایا، عبدالغفور قلندرزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: در رقابتهای هندبال بانوان منطقه 6 کشور  که به میزبانی شهرستان خاش برگزار شد، تیم بخشداری مرکزی خاش بعنوان نماینده سیستان و بلوچستان در رده جوانان با شکست تیم کرمان مقام نخست را به دست آورد.
وی تصریح کرد: همچنین تیم های کرمان و یزد به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
قلندرزهی گفت: این رقابت ها برای نخستین بار با شرکت تیمهایی از استانهای یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان در سرسرای ورزشی شهدای گمنام خاش برگزار شد.
وی با بیان اینکه شهرستان خاش پایتخت هندبال استان است، خاطرنشان کرد: موفقیتهای بانوان ورزشکار خاشی در سطح استان در سالهای اخیر به ویژه رشته های هندبال، والیبال و فوتسال و سایر رشته ها، شهرستان خاش را بعنوان قطب ورزش بانوان مطرح کرده است.  
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش اذعان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در میان بانوان و در راستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط و ترغیب این قشر از جامعه به انجام دادن ورزش ها، فعالیت های مناسب است.
وی اظهار کرد: ان شاالله با برگزاری نظیر این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی دربین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه کردن سه عامل اساسی:تحصیل، تهذیب ،ورزش جامعه عمل بپوشانیم.
انتهای پیام/3028
 
 
کد مطلب: 424661